Online kiskereskedelem cikkek


Nyakunkon a karácsony, optimisták a webáruházak

Nyakunkon a karácsony, optimisták a webáruházak  

A reálbérek újbóli emelkedése jó eséllyel már megmutatkozik az idei karácsonyi költésekben is.
Most cserélik le az elhasznált elektronikai cikkeket és háztartási gépeket a magyar vásárlók

Most cserélik le az elhasznált elektronikai cikkeket és háztartási gépeket a magyar vásárlók  

Az ünnepi szezon kiskereskedelmi forgalma Magyarországon akár 7,7 százalékos növekedést is elérhet.
Új riválist kap a hazai online kiskereskedelmi piac

Új riválist kap a hazai online kiskereskedelmi piac 

Az Avokado 5-10 százalékot szakítana ki az FMCG szektorból.
Kemény télre készültek a magyarok

Kemény télre készültek a magyarok 

A mínuszok elleni küzdelemhez szükséges eszközök beszerzésére irányultak a keresések.
Gyorsan vált piacvezetővé a Kifli.hu

Gyorsan vált piacvezetővé a Kifli.hu  

4 éves fennállásuk alatt több mint 200 ezer ügyfelet szolgáltak ki.
Hogyan hat a koronavírus-járvány az e-kereskedelemre?

Hogyan hat a koronavírus-járvány az e-kereskedelemre? 

A pandémia nyomán hozott korlátozó intézkedések a gazdaság számos területét érintik hátrányosan. Az egyik kivétel az online értékesítés - de amíg egyes termékcsoportok e-kereskedelmi forgalma hatványozottan megugrott, másoké radikálisan visszaesett.
Hétfőtől Debrecenben is házhozszállít a Tesco

Hétfőtől Debrecenben is házhozszállít a Tesco 

Október 1-jétől Debrecen, Nyíregyháza, Hajdúszoboszló és Hajdúböszörmény lakói is kényelmesen, bárhol és bármikor intézhetik bevásárlásaikat a Tesco honlapján, vagy épp az okostelefonjukon keresztül.
Nem az a kérdés mit adunk el a neten, hanem az, hogyan

Nem az a kérdés mit adunk el a neten, hanem az, hogyan 

Világszerte – így hazánkban is – évről évre többet és többször vásárolunk online. Ráadásul a vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása. Ehhez viszont egyre inkább szükség van a perszonalizált marketingeszközök használatára – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből, melynek fókuszában a webáruház-marketing állt.
Hogyan nyissunk webáruházat – útmutató 5 egyszerű lépésben

Hogyan nyissunk webáruházat – útmutató 5 egyszerű lépésben 

Az internetes értékesítés előnyeiről valószínűleg már mindenki hallott, nem könnyű viszont konkrét segítséget kapni a megvalósításhoz. Ebben próbálunk most segíteni. A Piac&Profit szakértője 5 pontban összefoglalta egy webáruház indításának legfontosabb lépéseit.
Öt tévhit a webáruházakról

Öt tévhit a webáruházakról 

Míg a kiskereskedelmi forgalom inkább stagnál hazánkban, addig az interneten folytatott kereskedelem mindinkább növekszik. Sok kereskedő még mindig nem, vagy rosszul használja ki az internet kínálta lehetőségeket. Szakértőnk rámutat néhány pontra, amelyek a siker gátjai lehetnek!

A válság miatt fordultak a vevők a webshopok felé 

A 2008-as válság után a vélt vagy valós olcsóságuk miatt fordultak a vevők a webáruházak felé, jelenleg 5-6 ezerre tehető a magyar nyelvű honlappal rendelkező ilyen áruházak száma.

Webshop trendek: bővül és változik az online piac 

A webshop tulajdonosok 68 százalékánál az elmúlt évben nőtt a forgalom, a vásárlások felénél átlagosan a kosarak mérete is nagyobb lett. A folyamatos fejlesztések mellett ennek a trendnek köszönhető, hogy minden második online felülettel is rendelkező üzlet bevételeinek legalább felét itt éri el.

Kevesebb probléma a webshopoknál, de azért még akad bőven 

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) ellenőrzési tapasztalatai szerint egyre több a fogyasztóvédelmi szempontból kifogástalan webshop, a kifogásolási arány 85 százalékról 70 százalékra javult, ám még így is magas.

Félre a kétségekkel: internetre magyar kereskedők! 

Töretlenül folytatódik az online kereskedelem előretörése a világon és Magyarországon is. A hazai piacon annak ellenére, hogy a kiskereskedelmi forgalom visszaesett, az online szegmens húsz százalékos növekményt tudott felmutatni. Idén még gyorsabb lehet a növekedés, március elején megnyílik a Tesco hazai webáruháza.

Robbant a mobilvásárló piac Magyarországon 

Robbanásszerű növekedésnek indult a mobileszközökön keresztüli vásárlás Magyarországon. A Vatera üzemeltetőjének oldalain tavaly csaknem elérte a 29 milliót az ilyen eszközökről érkező látogatószám, amely ötszörös növekedés 2011-hez képest, miközben az átmenő forgalom mobilon 200 millió forintról csaknem egymilliárd forintra emelkedett tavaly.

Karácsonykor sem a Jézuska hozta a pénzt, hanem a marketing 

Négy szűk esztendő után kismértékben javult a kis- és közepes vállalkozások karácsonyi forgalma 2012-ben - derül ki a Marketing Commando 2013 januárjában végzett 2000 fős online felméréséből.

Kevesebb kütyüt vásárolunk 

A GfK Kereskedelem és Technológia adatai szerint mind az IT szektor, mind a háztartási kis- és nagygépek, de a nyomtatók és multifunkcionális irodaeszközök piaca is zsugorodott 2012 első tíz hónapjában. Kivételt talán csak a legmodernebb technológiát képviselő tabletek és e-könyv olvasók szegmense jelent, ahol az általános keresletcsökkenés ellenére is egyaránt bővült az eladás és a forgalmazott érték.

Webáruház havidíjért kkv-knak 

Webáruház építő szolgáltatást vezetett be október végén a Magyar Telekom mikro, kis- és középvállalkozások számára, a felhő alapú szolgáltatás havi díjas alapon érhető el.

Az EU-n kívülről online rendelt termékek vámkötelesek 

Az Európai Unión kívüli országból interneten megrendelt áruk 22 euró értékig vámmentesek, e fölött azonban adófizetési kötelezettség keletkezik - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) vám- és jövedéki szóvivője.

Nincs ok a pánikra – Nem veszélyezteti a hagyományos üzletmenetet a web 

Az online kiskereskedelmi értékesítés nem versenytársa, hanem kiegészítője lesz a hagyományos értékesítésnek a következő két évben, egyúttal lökést adva a forgalomnak is, derül ki a CBRE 50 legnagyobb nemzetközi kiskereskedelmi céget vizsgáló „Az ingatlan szerepe egy többcsatornás világban” című kutatásából.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

Dráguló albérletek: lépéskényszerbe kerülnek a munkáltatók

Dráguló albérletek: lépéskényszerbe kerülnek a munkáltatók  

A bérleti díjak emelkedése miatt egyre több a munkáltatónak és munkavállalónak érdemes megfontolnia a kedvezményes lakhatási támogatást.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo