Új riválist kap a hazai online kiskereskedelmi piac

Várkonyi Balázs stratégiai együttműködésre lép az Avokadoval, így az ED Group Kft. részesedést szerez a népszerű bevásárlóplatformban. A társulással a hazai online kiskereskedelem képének átalakítását tervezik, céljuk, hogy 5-10 százalékot szakítsanak ki az FMCG szektorból.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Avokado az alapoktól gondolja újra az online vásárlási élményt, küldetése, hogy egyszerűbbé és hatékonyabbá tegye az FMCG (Fast-Moving Consumer Goods) termékek beszerzését a vásárlók számára. A felületen bolti áron válogathatunk több különböző kiskereskedő termékeiből egyetlen vásárlás során, a személyre szabott csomagot pedig egy időpontban, egy futár viszi házhoz, akár néhány órán belül.

A társulás célja egyértelmű: olyan FMCG platform létrehozása, amely amellett, hogy kielégíti a vásárlók széles körű igényeit, a kereskedők számára is elősegíti a digitális piacra való belépést és a vevőkör bővítését.

„Az együttműködésünk nem kizárólag üzleti lépés, hanem újabb mérföldkő az innováció és a hatékonyságnövelés útján. Már az Avokado indulása előtt elhatároztuk, hogy az Egyesült Államokban közkedvelt Instacart bevásárlóplatform modelljéhez, kiválóan működő, sokrétű rendszeréhez és technológiájához hasonlót fejlesztünk, adaptálunk a magyar piaci igényekhez igazítva. Hisszük, hogy ebben a törekvésünkben az újonnan kötött partnerség is szerepet játszik majd.” – fejtette ki véleményét Matócza Szabina, az Avokado ügyvezetője.

Figyelemre méltó szakemberekkel erősít az Avokado

Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula, az eMAG-cégcsoportból kiváló Vatera új tulajdonosaiként, az Ingatlan.com Zrt.-vel együttműködve 2023 szeptemberében bejelentették, hogy Magyarország legnagyobb használtcikk-piacterét hozzák létre a Vatera és a Jófogás egyesítésével. Az üzletemberek alapításától kezdve az Ecommerce Hungary Egyesület iparági szövetségének tagjai, elkötelezettek a magyarországi online kereskedelem fejlesztése mellett, támogatva a piaci szereplők érdekképviseletét is.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo