Az Avokado az alapoktól gondolja újra az online vásárlási élményt, küldetése, hogy egyszerűbbé és hatékonyabbá tegye az FMCG (Fast-Moving Consumer Goods) termékek beszerzését a vásárlók számára. A felületen bolti áron válogathatunk több különböző kiskereskedő termékeiből egyetlen vásárlás során, a személyre szabott csomagot pedig egy időpontban, egy futár viszi házhoz, akár néhány órán belül.
A társulás célja egyértelmű: olyan FMCG platform létrehozása, amely amellett, hogy kielégíti a vásárlók széles körű igényeit, a kereskedők számára is elősegíti a digitális piacra való belépést és a vevőkör bővítését.
„Az együttműködésünk nem kizárólag üzleti lépés, hanem újabb mérföldkő az innováció és a hatékonyságnövelés útján. Már az Avokado indulása előtt elhatároztuk, hogy az Egyesült Államokban közkedvelt Instacart bevásárlóplatform modelljéhez, kiválóan működő, sokrétű rendszeréhez és technológiájához hasonlót fejlesztünk, adaptálunk a magyar piaci igényekhez igazítva. Hisszük, hogy ebben a törekvésünkben az újonnan kötött partnerség is szerepet játszik majd.” – fejtette ki véleményét Matócza Szabina, az Avokado ügyvezetője.
Figyelemre méltó szakemberekkel erősít az Avokado
Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula, az eMAG-cégcsoportból kiváló Vatera új tulajdonosaiként, az Ingatlan.com Zrt.-vel együttműködve 2023 szeptemberében bejelentették, hogy Magyarország legnagyobb használtcikk-piacterét hozzák létre a Vatera és a Jófogás egyesítésével. Az üzletemberek alapításától kezdve az Ecommerce Hungary Egyesület iparági szövetségének tagjai, elkötelezettek a magyarországi online kereskedelem fejlesztése mellett, támogatva a piaci szereplők érdekképviseletét is.