Kemény télre készültek a magyarok

Az Árukereső.hu legfrissebb adatai alapján Magyarország, valamint a teljes régió is leginkább a télre készült az elmúlt napokban, hetekben, kereséseik pedig a mínuszok elleni küzdelemhez szükséges eszközök beszerzésére irányultak: a padlóburkolattól egészen a bojlerekig.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nagyjából ugyanakkora mértékben, kb. 70 százalékkal ugrott meg az érdeklődés a fűtésre is használható légkondicionálók és a radiátorok terén egyaránt, míg bojlereket kb. 40 százalékkal többet kerestek a hazai fogyasztók. Hasonló jelenség figyelhető meg Romániában is, ahol a melegítők és légkondik mellett a termosztátok iránti keresések száma is kb. 60 százalékkal növekedett. Itthon még a csempék és padlóburkolatok, plusz a szőnyegek is népszerűek voltak, ugyanis kétszer annyi keresés érkezett rájuk.

A csehek, szlovákok, szlovénok, horvátok és szerbek is intenzívebb télre készültek

Csehországban több mint kétszeresére nőtt az autóakkumulátorok, valamint azok töltőinek és vészindítóinak a száma, és hasonló növekedés volt tapasztalható a szilárd tüzelőanyagokkal. Szlovákiában is kétszeres volt az érdeklődés az akkumulátorok iránt, Szlovéniában majdnem 90 százalékkal ugrottak meg a keresések, míg Bulgáriában majdnem 50 százalékkal.

Megugrott a légkondik és a radiátorok iránti kereslet (Fotó: Depositphotos)
Megugrott a légkondik és a radiátorok iránti kereslet (Fotó: Depositphotos)

Csehországban, ahol egyébként már síszezon is van, még a hóláncok (kb. 90 százalék), a téli kesztyűk (kb. 70 százalék) és a snowboard sisakok (kb. 60 százalék) domináltak ebben a kategóriában, míg Szlovákiában a síszemüvegek (kb. 75 százalék) és Bulgáriában a bojlerek (58 százalék). Szlovéniában a síelés iránti vágy tört előre: a síléceknél és sícipőknél háromszoros érdeklődés volt, de a téli kerekek (kb. 99 százalék) és az autóakkumulátorok (kb. 90 százalék) itt sem maradhattak ki. Utóbbi Szerbiában is népszerű termék volt, majdnem kétszeres érdeklődéssel.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo