Kemény télre készültek a magyarok

Az Árukereső.hu legfrissebb adatai alapján Magyarország, valamint a teljes régió is leginkább a télre készült az elmúlt napokban, hetekben, kereséseik pedig a mínuszok elleni küzdelemhez szükséges eszközök beszerzésére irányultak: a padlóburkolattól egészen a bojlerekig.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nagyjából ugyanakkora mértékben, kb. 70 százalékkal ugrott meg az érdeklődés a fűtésre is használható légkondicionálók és a radiátorok terén egyaránt, míg bojlereket kb. 40 százalékkal többet kerestek a hazai fogyasztók. Hasonló jelenség figyelhető meg Romániában is, ahol a melegítők és légkondik mellett a termosztátok iránti keresések száma is kb. 60 százalékkal növekedett. Itthon még a csempék és padlóburkolatok, plusz a szőnyegek is népszerűek voltak, ugyanis kétszer annyi keresés érkezett rájuk.

A csehek, szlovákok, szlovénok, horvátok és szerbek is intenzívebb télre készültek

Csehországban több mint kétszeresére nőtt az autóakkumulátorok, valamint azok töltőinek és vészindítóinak a száma, és hasonló növekedés volt tapasztalható a szilárd tüzelőanyagokkal. Szlovákiában is kétszeres volt az érdeklődés az akkumulátorok iránt, Szlovéniában majdnem 90 százalékkal ugrottak meg a keresések, míg Bulgáriában majdnem 50 százalékkal.

Megugrott a légkondik és a radiátorok iránti kereslet (Fotó: Depositphotos)
Megugrott a légkondik és a radiátorok iránti kereslet (Fotó: Depositphotos)

Csehországban, ahol egyébként már síszezon is van, még a hóláncok (kb. 90 százalék), a téli kesztyűk (kb. 70 százalék) és a snowboard sisakok (kb. 60 százalék) domináltak ebben a kategóriában, míg Szlovákiában a síszemüvegek (kb. 75 százalék) és Bulgáriában a bojlerek (58 százalék). Szlovéniában a síelés iránti vágy tört előre: a síléceknél és sícipőknél háromszoros érdeklődés volt, de a téli kerekek (kb. 99 százalék) és az autóakkumulátorok (kb. 90 százalék) itt sem maradhattak ki. Utóbbi Szerbiában is népszerű termék volt, majdnem kétszeres érdeklődéssel.

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo