Nagyjából ugyanakkora mértékben, kb. 70 százalékkal ugrott meg az érdeklődés a fűtésre is használható légkondicionálók és a radiátorok terén egyaránt, míg bojlereket kb. 40 százalékkal többet kerestek a hazai fogyasztók. Hasonló jelenség figyelhető meg Romániában is, ahol a melegítők és légkondik mellett a termosztátok iránti keresések száma is kb. 60 százalékkal növekedett. Itthon még a csempék és padlóburkolatok, plusz a szőnyegek is népszerűek voltak, ugyanis kétszer annyi keresés érkezett rájuk.
A csehek, szlovákok, szlovénok, horvátok és szerbek is intenzívebb télre készültek
Csehországban több mint kétszeresére nőtt az autóakkumulátorok, valamint azok töltőinek és vészindítóinak a száma, és hasonló növekedés volt tapasztalható a szilárd tüzelőanyagokkal. Szlovákiában is kétszeres volt az érdeklődés az akkumulátorok iránt, Szlovéniában majdnem 90 százalékkal ugrottak meg a keresések, míg Bulgáriában majdnem 50 százalékkal.
Csehországban, ahol egyébként már síszezon is van, még a hóláncok (kb. 90 százalék), a téli kesztyűk (kb. 70 százalék) és a snowboard sisakok (kb. 60 százalék) domináltak ebben a kategóriában, míg Szlovákiában a síszemüvegek (kb. 75 százalék) és Bulgáriában a bojlerek (58 százalék). Szlovéniában a síelés iránti vágy tört előre: a síléceknél és sícipőknél háromszoros érdeklődés volt, de a téli kerekek (kb. 99 százalék) és az autóakkumulátorok (kb. 90 százalék) itt sem maradhattak ki. Utóbbi Szerbiában is népszerű termék volt, majdnem kétszeres érdeklődéssel.