10 használható eszköz az üzleti kapcsolatok elmélyítéséhez

Talán Ön is volt már úgy, hogy érezte, az adott partner, vagy leendő partner viselkedése ugyan rendkívül imponáló, azonban valószínüleg, ha eléri vele a célját, a viselkedése jelentősen meg fog változni. És talán volt már úgy, hogy ez a félelme beigazolódott.  Valami ilyesmi az, ha valakinek a viselkedését nem alapelvek hanem pillanatnyi érdekek vezérlik.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 


Kép: flickr

A feladat tehát adott: Meg kell tanulni kapcsolatokat építeni. Fontos az elején megjegyezni, hogy ez nem fog menni, ha napi érdekeink befolyásolják a döntéseinket. Szükséges, hogy az emberi kapcsolatainkat olyan alapelvek szerint építsük, melyekhez egy-egy döntés helyzetben vissza tudunk nyúlni, és amelyek stabillá teszik a jellemünket.

  1. Tudj minél többet a partnereidről, munkatársaidról, vásárlóidról. Ha elsőre lényegtelennek tűnő részleteket is feljegyzel és emlékszel rájuk, a figyelmességed által bizonyítékát adhatod annak, mennyire fontosak is neked ezek az emberek.
  2. Kezeld a beszállítóidat úgy mint a leginkább megbecsült alkalmazottaidat. Fontos a beszállítói kapcsolatok ápolása, hiszen a szolgáltatásod/terméked minősége nagyban múlik a rendszeres beszállítóid munkáján.
  3. Tudd mindenkinek a születésnapját. Ebben a közösségi oldalak nagy segítséget nyújtanak, de nem javasolt ezen keresztül is köszönteni a partnert/beszállítót/munkatársat. Ne felejtsük el, nagy lépést tehetünk ezen egyszerű módszer segítségével afelé, hogy valóban fontosnak érezze magát a felköszöntött.
  4. Alakítsunk ki az alkalmazottakban vállalkozói gondolkodást. Ha az alkalmazottak ismerik vállalkozásunk küldetését, vízióját, és az alapelveket, melyek szerint működünk, máris hatalmas lépéseket tettünk afelé, hogy magukénak érezzék a céget.
  5. Időközönként tárgyaljunk egy az egyben az ügyfelekkel és az alkalmazottakkal is. Adjunk nekik fél óra időt, melyben valóban rájuk figyelve tudjuk meg, hogyan javíthatnánk az együttműködést. A beszélgetéseken elhangzottakat használjuk fel a szolgáltatásaink javítására. TILOS az itt szerzett információkat ártó szándékkal felhasználni, örökös bizalomvesztést von maga után.
  6. Pontosan fizessük ki a partnereinket, ha ez mégsem sikerül, a legkisebb csúszás esetén is tájékoztassuk őket előre.
  7. Rendszeresen konzultáljunk a mentorunkkal (mentorainkkal) Ápoljunk rendkívül szoros kapcsolatot azokkal az emberekkel, akik hasznos, releváns tanácsokkal láthatnak el bennünket az üzletmenetre vonatkozóan, vagy érdekük van a sikerünkben.
  8. Rendszeresen ismerjük el a jól végzett munkát. Mindenkinek fontos az elismerés. Nem kellenek milliók, sokszor elég egy jó szó, dicséret, de ne sajnáljuk az egyéb jutalmakat sem. Ezzel munkatársainkat és beszállítóinkat rendkívül elkötelezhetjük magunk mellett.
  9. Legyünk rugalmasak azokkal akikre számítunk. Ne próbáljunk dogmákkal, utasításokkal vezetni, figyeljünk valóban az emberre.
  10. Legyünk biztosak abban, hogy az alkalmazottaknak, partnereknek megvan minden eszközük a professzionális munkavégzéshez. Enélkül a munkavégzés folyamatos küzdelem lesz, melynek végső soron a cégünk látja majd kárát.

Fontos, hogy a fenti tíz pont egyike sem működik, ha ezeket nem őszintén, szívből alkalmazzuk. Ha minőségi kapcsolatokat szeretnénk, azt nem fogjuk tudni kialakítani őszinteség nélkül. A fenti pontok nem praktikák és nem ötletek. Olyan eszközök, melyeket ha elsajátítunk és őszintén használunk, üzletünk bámulatos fejlődést fog mutatni - hívja fel a figyelmet Gangel Péter, az üzleti kapcsolatok szakértője.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo