Nem könnyű kiszámítani manapság egy új termék várható vásárlási görbéjét. A tisztán elektromos autóknál egy rövid ideig az volt az illúzió, hogy a határ a csillagos ég, olyan jól indultak az eladások. Ma már viszont minden márkának van szinte tisztán elektromos meghajtású típusa és megjöttek az első vásárlói tapasztalatok. Az eredményeknek nem örülhetnek a kereskedők, hiszen az átlagosnál kétszer drágább gépkocsikkal vannak tele a raktárak, ami a várt nagyobb haszon helyett, csak jóval magasabb költség szintet jelent.
Tele vannak a raktárak tisztán elektromos autókkal
Meglepetésre nem fogynak olyan mértékben a tisztán elektromos autók az Egyesült Állmokban, ahogy várták. Klasszikus túltermelési válság jelei érzékelhetőek.
„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.
Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!
2024. május 16. Budapest
Véleményvezér
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben
A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága
A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják
Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben
Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között
A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?
A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.