A fél ország a lakásbiztosítás újrakötésén pörög

Félidőben jár az idei lakásbiztosítási kampány: a Netrisknél 18 százalékkal többen kötöttek eddig lakásbiztosítást, mint egy évvel korábban március közepéig. Az átlagdíj pedig közel 37 ezer forint, ami a tavalyi kampányhoz képest 2 százalékos növekedést jelent. Az eddigi adatok szerint Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén és Fejér vármegyében a legaktívabbak a lakóingatlan-tulajdonosok.

Félidejéhez érkezett az idei lakásbiztosítási kampány, amely lehetőséget ad minden lakóingatlan-tulajdonosnak és -bérlőnek arra, hogy egyéb kötelezettség nélkül új szerződést kössön. A Netrisk összeállítása szerint a lehetőséggel többen élnek, mint tavaly: a kampányban 18 százalékkal több új lakásbiztosítási szerződést kötöttek a Netrisknél mint tavaly március közepéig. 

37 ezer kontra 66 ezer forint

Már a tavalyi és az idei kampányban is látszott, hogy érdemes átnézni a biztosítók kínálatát, mert jelentős megtakarítást lehet elérni egy új lakásbiztosítással, illetve fontos az is, hogy a szolgáltatási paletta is szélesebb lehet az új biztosításoknál.

„Az idei kampányban az újonnan megkötött lakásbiztosítások átlagdíja nem éri el a 37 ezer forintot, ami 2 százalékos áremelkedésnek felel meg. Ez pedig az infláció szintjét sem éri el, és messze elmarad a piaci átlagoktól. A Magyar Nemzeti Bank lakásbiztosítási elemzésében szereplő adatok szerint ugyanis a múlt év végén a teljeskörű lakásbiztosítások átlagdíja 66 ezer forint volt, ami 17 százalékos növekedést jelent éves szinten” – mondta Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója. 

A szakember hozzátette, hogy napi szinten is jelentős mozgások láthatóak a biztosítók versenyében. Az egyik vezető biztosító átlagos díja például 13 százalékkal csökkent az elmúlt napokban a kampány elejéhez képest, amivel rögtön át is vette a vezetést az értékesített szerződések számában.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo