vevőkapcsolat

buyer persona, céges kommunikáció, facebook, ügyfélszolgálat, vásárlók megtartása, vevőkapcsolat

Segítsünk dönteni a vevőnek!

piacesprofit.hu

A lényeg: az ügyfelünk kerüljön egyre közelebb hozzánk a vásárlási folyamat során, érezze, hogy különleges, egyedi, ő van a figyelem középpontjában. Ebből a megfigyelésből alakult ki az a filozófia, amely módosította, illetve kiegészítette a marketinget, és fogalmát egyfajta kapcsolatmarketing-definícióvá változtatta. Alapfeltétele – a vásárlási folyamatot egyfajta interakcióként értelmezve – az ügyfelek minél jobb megismerése, és hogy az ügyfélutat és az ügyfelek számára nyújtott élményt egységes rendszerként kezeljük.

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, hűség, hűségprogram, társadalmi felelősségvállalás, ügyfélélmény, vásárlói hűség, vevő utánkövetés, vevőkapcsolat, vevőszerzés

A vásárlói hűség négy alaptétele

piacesprofit.hu

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.

Tovább olvasom »
felmérés, vevőkapcsolat, vevőszerzés

Megrendelőben is három a magyar igazság

piacesprofit.hu

Minél koncentráltabb a vevőkör, annál jobban ki van téve az adott cég annak, hogy egy-két vevő elvesztésével ellehetetlenül a tevékenysége. A magyar vállalkozások többségének három (vagy kevesebb) nagy vevője van, ha egyet is elveszítenének, a cég komoly bajba kerülne.

Tovább olvasom »
cégsiker, karrierváltás, pék, sikersztori, ügyfélszerzés, vevőkapcsolat

A Pék – így, nagybetűvel

kfarkas

A pék – csak így emlegetik a környékbeliek az alig egy éve nyitott Pékműhely tulajdonosát. A cégvezető a vevőkkel kialakított bensőséges kapcsolatra esküszik és mára ő tanít másokat, pedig nem ebben a szakmában kezdett.

Tovább olvasom »
brandépítés, ügyfélkapcsolat, vevőkapcsolat

Figyeljünk a frontvonalra!

piacesprofit.hu

Vállalkozása legfontosabb embere Laci bácsi, a portás! Tudom, furcsán hangzik, de nagyon igaz! Vele találkoznak először az ügyfelei. Minden cégben meg kell találni azt az embert, pozíciót vagy pontot, aki ezt a kapu szerepet betölti. Hatalmas nyereség múlik rajta! – mondja a Piac & Profit szakértője.

Tovább olvasom »