sap

adatgyűjtés, crm, értékesítés, minicrm, sap, ügyfélkép

Több csatorna, több adat

Szeicz András

A különböző csatornák keveredését és integrálódását a vásárlói és ügyféligények változása hozza el. Valaki szeret otthon, online informálódni és döntést előkészíteni, majd fizikailag megfogni az árut egy boltban mielőtt vásárol. Mások éppen fordítva: szeretnek élő emberrel konzultálni, személyes törődést kapni, de a végső vásárlási döntést inkább később, egy online csatornán, esetleg ár-összehasonlítás után hozzák meg. De bármelyik csatornán érkezik is az érdeklődő, mindig szerezhetünk olyan adatokat, melyek a későbbiekben segítik az értékesítést.

Tovább olvasom »
ablonczy balázs, crm, digitális átállás, felhő technológia, integrált rendszerek, kisvállalkozás, kkv, sap, sap fórum, sap hungary, siófok, vállalatirányítási rendszer

Előbb vagy utóbb, de a kkv szektornak is komolyan kell vennie a digitalizációt

Szeicz András

A vasárnap esti ráhangolódás után hétfő reggel megnyitott a jubileumi, huszadik SAP Forum Hungary Siófokon, mely több mint ezer látogatót fogad a három nap alatt. Az izgalmas szakmai és szabadiős programok között lehetőségünk volt beszélni Ablonczy Balázzsal, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával a trendekről és a kkv-k helyzetéről is.

Tovább olvasom »
arany jános, crm, offline értékesítés, omnichannel, omnichannel értékesítés, online értékesítés, sap, social media, webshop

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

Szeicz András

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, innováció, próbafülke, sap, technológia, vásárlási élmény

Új élmények a próbafülkében

piacesprofit.hu

Magyarországon is bemutatkozott a jövő próbafülkéje, ami a legújabb technológiákat felvonultatva köti össze az offline és online világot. A digitális próbafülke új szintre emeli a vásárlói élményt a fogyasztók számára, míg a kereskedők egy különleges értékesítési és marketing eszközzel gyarapodhatnak.

Tovább olvasom »
adatfeldolgozás, adatkezelés, big data, it a cégben, kkv informatika, sap, üzleti intelligencia

A vásárlók miatt fontos a gyors adatfeldolgozás

piacesprofit.hu

Lassabban gyűlnek az adatok a közép-európai vállalatoknál, mint a világátlag- derítette ki az IDC regionális kutatása, amelyet az SAP szoftvercég felkérésére készített a piacelemző. A megkérdezett vállalatok hatvan százalékánál legalább három évig tart az információk duplázódása, mely lassabb, mint a világátlagnak tekintett másfél-két év.

Tovább olvasom »
kockázati tőke, sap, startup

Többet költene startupokra az SAP

piacesprofit.hu

Jelentősen megnövelte kockázati tőkealapját a globális szoftvercég, amely így még több startup vállalkozást lesz képes támogatni. Az SAP e programtól azt várja, hogy betekintést nyer a korai fázisban lévő cégekbe és ötleteikre, melyeket egy nap a saját üzleti hasznára fordíthat.

Tovább olvasom »
információs társadalom, kkv innováció, sap

Innovációs programot indít az SAP

piacesprofit.hu

Partnereit hívja innovációra, közös fejlesztésre új programjában az SAP. Ennek keretében a szoftvercég technológiai platformjaira fejleszthetnek a partnerek, és a felhő, a mobil, az adatbázis, a memória alapú számítástechnika területén elkészült alkalmazások piacra vitelében is segít az SAP.

Tovább olvasom »
csr, környezettudatos vállalatirányítás, sap

Elismerést ért a környezettudatosság

Sajtóközlemény

Környezettudatos beszállítóit díjazta az SAP Hungary Kft. az újonnan alapított Aranyhal díjjal. A szoftvervállalat a legnagyobb szennyezőanyag-kibocsátójának számító 290 gépjárműt számláló autóflotta- és üzemeltetés területén vizsgálta a leginkább környezetbarát, fenntartható fejlődés elveit figyelembe vevő cégeket. Az Ivanics Kft. (1. helyezett), a Porsche M5 (2. helyezett), valamint a Toyota Super, az Opel Gombos szervizek (megosztott 3. helyezés) érték el legmagasabb pontszámokat a pályázaton.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor