Vásárlói elégedettség cikkek


Vásárlónak lenni Magyarországon: ilyen jó még sose volt

Vásárlónak lenni Magyarországon: ilyen jó még sose volt 

Egyre tudatosabbak, egyre jobb döntéseket hoznak, egyre inkább azt keresik, hogy élmény legyen vásárolni - idén először Magyarországon is elkészítette a KPMG azt a reprezentatív felmérést, amely az ügyfélélmény szempontjából rangsorolja nyolc iparág 50 szereplőjét. Hat kulcstényező mentén mérte fel a legnagyobb brandek fogyasztói megítélését a KPMG.
Megfizetik a vevők a megbecsülést

Megfizetik a vevők a megbecsülést 

Egyértelmű versenyhátrányt jelent, ha egy cég nem foglalkozik az ügyfélélmény fejlesztésével, ez már bizonyos. De mit tegyünk? Adjuk a megbecsültség érzését a vásárlóknak! Azt is elmondjuk, hogyan.
Így spórol nekünk a minőségellenőrzés

Így spórol nekünk a minőségellenőrzés 

A szabvány alapú menedzsment rendszerekkel szemben gyakran felmerül a kritika, hogy csak viszik a pénzt. Ezért is szánják rá magukat könnyebben a bevezetésére a cégvezetők, ha valamilyen támogatási lehetőség is használható hozzá. A másik ilyen, hajlandóság-növelő tényező, ha a tanúsítvány hiányában szankciókkal kell számolnia a vállalkozásnak. Megéri akkor is, ha nincs rá teljes támogatás és nincs szankció? Kimutatható egyáltalán a spórolás? Hol jelentkezik a cég számára a megtakarítás? Egy kivállalkozás kasszáját különösen érzékenyen érinti minden kiadás. Érdemes körüljárni ezeket a kérdéseket, mielőtt az „ISO vagy nem ISO” kérdésben döntenek.
Vásárlásnál azért a külső a lényeg

Vásárlásnál azért a külső a lényeg 

A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.
Több százmilliárd múlik egy élményen

Több százmilliárd múlik egy élményen 

A magyar fogyasztók 26%-a hajlandó akár 10%-kal is többet fizetni a termékekért vagy szolgáltatásokért, ha egyúttal kimagasló ügyfélélményt kap - derül ki a Develor kutatásából. A vállalatvezetők szerint a bevételük 21,2%-át bukhatják azok a cégek, amelyek nem foglalkoznak ezzel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására  

Idén átlagosan 6500 forintos éves átlagdíj mellett, alapvetően két biztosító termékei közül választanak az elektromos rollerek tulajdonosai.

Pénzszerzés

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál  

Harmadával több a női nyugdíjas, akik várhatóan tovább is élnek, mégis kevesebb nyugdíjból kell gazdálkodniuk.

Cégblog

A legfontosabb: a befektetés nem sprint, hanem maraton

A legfontosabb: a befektetés nem sprint, hanem maraton 

Kiss Péterrel, az Amundi Alapkezelő befektetési igazgatójával beszélgettünk arról, milyen stratégiát érdemes követnie a kisbefektetőknek ebben az új korszakban.

Klímablog

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok 

Extrém időjárás: a klímaváltozás miatt a múlt hetihez hasonló viharokra, hőmérsékleti rekordokra kell számítanunk.

Társadalom

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.

Infokom

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?  

A magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo