Vásárlói elégedettség cikkek


Vásárlónak lenni Magyarországon: ilyen jó még sose volt

Vásárlónak lenni Magyarországon: ilyen jó még sose volt 

Egyre tudatosabbak, egyre jobb döntéseket hoznak, egyre inkább azt keresik, hogy élmény legyen vásárolni - idén először Magyarországon is elkészítette a KPMG azt a reprezentatív felmérést, amely az ügyfélélmény szempontjából rangsorolja nyolc iparág 50 szereplőjét. Hat kulcstényező mentén mérte fel a legnagyobb brandek fogyasztói megítélését a KPMG.
Megfizetik a vevők a megbecsülést

Megfizetik a vevők a megbecsülést 

Egyértelmű versenyhátrányt jelent, ha egy cég nem foglalkozik az ügyfélélmény fejlesztésével, ez már bizonyos. De mit tegyünk? Adjuk a megbecsültség érzését a vásárlóknak! Azt is elmondjuk, hogyan.
Így spórol nekünk a minőségellenőrzés

Így spórol nekünk a minőségellenőrzés 

A szabvány alapú menedzsment rendszerekkel szemben gyakran felmerül a kritika, hogy csak viszik a pénzt. Ezért is szánják rá magukat könnyebben a bevezetésére a cégvezetők, ha valamilyen támogatási lehetőség is használható hozzá. A másik ilyen, hajlandóság-növelő tényező, ha a tanúsítvány hiányában szankciókkal kell számolnia a vállalkozásnak. Megéri akkor is, ha nincs rá teljes támogatás és nincs szankció? Kimutatható egyáltalán a spórolás? Hol jelentkezik a cég számára a megtakarítás? Egy kivállalkozás kasszáját különösen érzékenyen érinti minden kiadás. Érdemes körüljárni ezeket a kérdéseket, mielőtt az „ISO vagy nem ISO” kérdésben döntenek.
Vásárlásnál azért a külső a lényeg

Vásárlásnál azért a külső a lényeg 

A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.
Több százmilliárd múlik egy élményen

Több százmilliárd múlik egy élményen 

A magyar fogyasztók 26%-a hajlandó akár 10%-kal is többet fizetni a termékekért vagy szolgáltatásokért, ha egyúttal kimagasló ügyfélélményt kap - derül ki a Develor kutatásából. A vállalatvezetők szerint a bevételük 21,2%-át bukhatják azok a cégek, amelyek nem foglalkoznak ezzel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo