Termékfejlesztés cikkek


Összetétel, illat és textúra - ezek alapján dönt a vásárló

Összetétel, illat és textúra - ezek alapján dönt a vásárló 

A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.
6 módszer, ami sikerre vihet egy induló céget

6 módszer, ami sikerre vihet egy induló céget 

Az induló cégek sokáig csak viszik a pénzt, de nem termelnek bevételt. Hogyan lehet átvezetni e nehéz kezdeti fázison a cégeket, hogy életben maradjanak? A The Lean Startup című könyvből kiderül. Ez a Facebook vezérigazgatójának, Sheryl Sandbergnek is az egyik kedvenc üzleti szakkönyve.
Top it-biznisz tippek igazi tech sztároktól

Top it-biznisz tippek igazi tech sztároktól 

Mitől lesz sikeres egy termék? Mit vezet a biztos bukáshoz? Melyek azok a trendek amik meghatározzák a jövő cégeinek sikerességét? Milyen aspektusokat kell figyelembe vennünk a termék és szolgáltatásfejlesztés során? Top tippek igazi tech sztároktól!
Van egy ötletem, de mire ad pénzt az EU?

Van egy ötletem, de mire ad pénzt az EU? 

Az innováció, a technológiai fejlesztések támogatása kiemelt szerepet kap az új pályázati ciklusban. Összegyűjtöttük, hogy ebben az évben milyen pályázati kiírások jelennek meg azoknak a vállalkozásoknak, amelyek új terméket dobnának a piacra, vagy a régit fejlesztenék tovább.
5 költséghatékony értékesítés ösztönző tipp

5 költséghatékony értékesítés ösztönző tipp 

Egyebek közt azért is nehéz elindítani egy vállalkozást, mert miután kifejlesztünk egy terméket, a beruházás elviszi a pénzt a marketingtől és ez jelentősen megnehezíti az értékesítést. Így az ördögi kör be is zárult. De van néhány jól bevált költséghatékony tipp, amivel növelhetjük eladásainkat.
Így válasszunk nevet a termékünknek!

Így válasszunk nevet a termékünknek! 

Terméknevet, márkanevet választani nagy felelősség. Egy jó döntéssel sokat könnyíthetünk a saját helyzetünkön értékesítéskor. Számos szempontot és lehetőséget kell mérlegelni, amíg megtaláljuk az igazit. Íme néhány hasznos tanács, mire ügyeljünk.
Termékfejlesztés "önök kérték" módra

Termékfejlesztés "önök kérték" módra 

A közösségi oldalakon folyó össznépi csevegés átveszi a fókuszcsoportok szerepét a termékdizájn és a fejlesztés terén. Így a fogyasztók közvetlenül elmondhatják, hogy mit és hogyan szeretnének - csak győzzék követni őket a fejlesztők!
Nyolc fontos teendő, mielőtt polcra kerül a termék

Nyolc fontos teendő, mielőtt polcra kerül a termék 

Sokáig tartott, de úgy érzi, végre sikerült kifejlesztenie egy igazi újdonságot az piacon. Tesztelték már a barátai, ismerősei, elkészültek a végleges marketingtervek, folynak a tárgyalások az áruházak beszerzési igazgatóival. Íme 8 tanács, hogy a termékét megvásárolják, és a költségei ne vigyék el a hasznot.
Miért nem tudjuk eladni a legjobb terméket?

Miért nem tudjuk eladni a legjobb terméket?  

Egy új termék bevezetése minden vállalkozás számára nagy kihívás. Rengeteg idő, pénz és energia, ami jó eséllyel pocsékba megy, ha figyelmen kívül hagyjuk a legfontosabb szabályt. A Piac&Profit szakértője segít!
A tökéletes termékpaletta titka

A tökéletes termékpaletta titka 

Amikor egy cég összeállítja a termékeinek a kínálatát, sokszor egy nagyon fontos szempontot nem vesznek figyelembe - a termékek viszonyát.

Ezek lehetnek a növekedés motorjai a fogyasztói piacokon 

A hagyományos stratégiák, azaz az eladások növelése, a termékfejlesztés és a költségcsökkentési programok lehetnek a jövedelmezőség növelésének eszközei a következő két évben a fogyasztói vállalatok számára – derül ki a KPMG és a Consumer Goods Forum nemzetközi felméréséből. Mindeközben a közösségi média és a mobilapplikációk használata, vagy az online kereskedelem alacsonyabban értékelt szempontok a vállalati vezetők körében.

A legjobb tesztelő maga a fogyasztó 

A végfelhasználói visszajelzések koncentrált összegyűjtését szolgáló eseményt tartott az MMKlaszter, ahol hat induló vállalkozás fejlesztését tesztelték a résztvevők.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Bedurvultak az ingatlanárak Szeged és Debrecen környékén

Bedurvultak az ingatlanárak Szeged és Debrecen környékén  

​​​​​​​Az idei év élénk kereslete emelkedő pályára állította a lakásárakat a tavalyi stagnálás után, de a drágulás továbbra is visszafogott mértékű.
Mi jöhet a kötvényalapok csodálatos éve után?

Mi jöhet a kötvényalapok csodálatos éve után? 

Szép hozamokat adott 2023 a kötvényalapok befektetőinek, ritka, hogy ilyen nagy áremelkedést lehet látni. De a jelenlegi állampapírhozamok sem éppen alacsonyak.

Pénzszerzés

Valami történt a hazai ingatlanpiacon

Valami történt a hazai ingatlanpiacon  

Mérséklődött a magyarországi ingatlanpiaci forgalom májusban áprilishoz képest.

Adózás

Sneakerárusok buktak a NAV-nál

Sneakerárusok buktak a NAV-nál  

Limitált gyártású cipők kereskedőinél indult revízió.

Jogi kisokos

Nem lehet elutasítani az örökbefogadást csak azért, mert a kérelmező meleg

Nem lehet elutasítani az örökbefogadást csak azért, mert a kérelmező meleg 

A gyámhatóság nem jogalkotó: hipotetikus jövőbeni kockázatokra hivatkozva nem utasítható el a melegek örökbefogadásra való alkalmassága.

Cégblog

A Prohuman központtá teszi Pécset - központot nyitott Pécsett

A Prohuman központtá teszi Pécset - központot nyitott Pécsett 

A HR cég pécsi irodáját regionális központtá fejlesztette.

Klímablog

Van valami, amiben Magyarország a világon a harmadik helyen áll

Van valami, amiben Magyarország a világon a harmadik helyen áll 

Idén februárban a saját célra termelő erőművekkel együtt 6000 megawatt fölé nőtt az összes napelemes beépített teljesítmény.

Gazdaság

Bedurvultak az ingatlanárak Szeged és Debrecen környékén

Bedurvultak az ingatlanárak Szeged és Debrecen környékén  

​​​​​​​Az idei év élénk kereslete emelkedő pályára állította a lakásárakat a tavalyi stagnálás után, de a drágulás továbbra is visszafogott mértékű.

Infokom

Íme, ez védheti meg a magyar cégek adatvagyonát a kiberbűnözőktől

Íme, ez védheti meg a magyar cégek adatvagyonát a kiberbűnözőktől 

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo