Termékfejlesztés "önök kérték" módra

A közösségi oldalakon folyó össznépi csevegés átveszi a fókuszcsoportok szerepét a termékdizájn és a fejlesztés terén. Így a fogyasztók közvetlenül elmondhatják, hogy mit és hogyan szeretnének - csak győzzék követni őket a fejlesztők!

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az igazi interaktivitás, ha a fogyasztó alakítja a terméket
Kép:Fotolia

Ki mondta, hogy egy csapat csak akkor tud együtt gondolkozni, ha fizikailag is együtt vannak a tagjai? A távolról dolgozás korszakában az ötletelő értekezleteket sem kell az irodában tartani. Ahhoz azonban hogy hatékony legyen a virtuális brainstorming, meg kell tanulni az alapvető szabályait.(Mivel egyre több kis- és középvállalatnál terjed a távmunka, a startupokról nem is beszélve, érdemes megtanulni a távoli ötletelőértekezlet szabályait.)

A világmárkák saját Facebook-, Twitter- és Pinterest-oldalaikat fürkészik, hogy jelzéseket kapjanak termékeik hibáiról és a vásárlók új igényeiről. A virtuális véleménybörze lefaragja a marketing- és termékfejlesztési költségeket, s mérsékli az időráfordítást. Az így kigondolt áruk pedig átlag 6 százalékkal jobb piaci részesedést szereznek maguknak, mint a régi módszerekkel tervezettek – derült ki a Kalypso tanácsadó cég kutatásából.

Virtuális brainstorming-eredmények

● A Nissan a rajongói javaslataiból állította össze a 370Z sportkocsi luxusváltozatát.

● A Unilever a Facebookon indított versenyt a Cup a Soup ízének kitalálására.

● A General Mills netes beszólásokra hallgatva vonta ki Yoplait joghurtjából a magas fruktóztartalmú szirupadalékot.

● A Tesco #tescosocialwine jelszóval kollektív ötletelés révén kreált egy új bort, majd a bor-bloggereket és a véletlenszerűen kiválasztott lájkolókat meghívták a kóstolóra.

● Az Edison Nation kozmetikai cégeknek bonyolít közösségi ötletbörzéket, és talán egyedüliként gondoskodik arról, hogy a civil ötletadó is részesüljön a bevételből!

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo