Nike cikkek


Száguld az Adidas

Száguld az Adidas 

Éleződik a nagy sportruházatgyártók harca.
Bajban a Labdarúgó-Európa Bajnokság legfőbb mezszponzora

Bajban a Labdarúgó-Európa Bajnokság legfőbb mezszponzora 

A Nike zuhan, miközben feltörekvők veszik el a piacát.
Egy európai márka, amely beférkőzött a divatvilág TOP ranglistájára

Egy európai márka, amely beférkőzött a divatvilág TOP ranglistájára 

A világ minden táján sokat adnak egy neves gyártó által készített ruházati cikkért.
Ügyesebb volt a Nike versenytársainál

Ügyesebb volt a Nike versenytársainál  

A Nike amerikai sportszergyártó negyedéves bevétele és részvényarányos nyeresége is magasabb lett a vártnál.
Hamis Nike és Adidas melegítők érkeztek

Hamis Nike és Adidas melegítők érkeztek 

Hamis ruhát rejtettek a csomagok.
Újabb világmárkák hagyják ott Oroszországot

Újabb világmárkák hagyják ott Oroszországot 

Két nagy világcég, a Marks & Spencer és a Nike is elhagyja az orosz piacot az Ukrajna elleni orosz invázió miatt.
Döntött a Nike: pihenni küldik a kimerült dolgozókat

Döntött a Nike: pihenni küldik a kimerült dolgozókat 

Mentális egészségügyi pihenőre küldi dolgozóit oregoni központjában a Nike.
Innovációk, amik felturbózzák a körforgásos gazdaságot

Innovációk, amik felturbózzák a körforgásos gazdaságot 

2030-ra 9 milliárd ember fog lakni a Földön. Ennek az embertömegnek akkora fogyasztása lesz, annyi élelmet, energiát, fűtést, házépítést, használati cikkeket igényel, hogy ezeket bolygónk erőforrásaiból már képtelenek leszünk kielégíteni. Ha élhető és fenntartható világot akarunk, mindent újra kell hasznosítanunk, amit fel- és elhasználtunk.
Nagyobb a vásárlói hűség a körforgásos gazdaság márkáinál

Nagyobb a vásárlói hűség a körforgásos gazdaság márkáinál 

Túl sok cuccunk van, nem akarunk már mindent megvenni. A vásárlásnál egyre fontosabb szempont a termék gyakorlati haszna, ökolábnyoma, valamint a visszagyűjtés, az újrafeldolgozás megszervezése. Ha ezt tudja kínálni egy brand, vevői körében nő a márkahűség.
Jól jött a Nike-nak a "botrányos" reklám

Jól jött a Nike-nak a "botrányos" reklám 

Ugyan sokan kiakadtak és Nike-cipőket égettek a cég új reklámja miatt, úgy tűnik, a felhajtás mégis a cégnek kedvezett: a reklámköltségeken egy nap alatt 43 millió dollárt spóroltak.

Csökkennek a méreganyagok a ruhákban 

A Greenpeace évek óta gyakorol nyomást a divatipar szereplőire, hogy csökkentsék a szervezetünkre és a környezetre káros vegyi anyagok használatát a ruhák készítésekor. Detox kampánya keretében a szervezet most jelentést adott ki, melyben az előrelépést elemzi e téren.

A legnagyobbak is lépésváltásra kényszerülnek 

Már a labdarúgó VB döntője előtt világos volt, hogy a Nike a győztes: mind a francia, mind a horvát csapat tagjai az oregoni cég ruházatát viselték. A Nike részvényei szárnyalnak, de a cégnek meg kell birkóznia a digitalizálás nem csekély kockázataival.

A japánok ráígértek a Nike-ra, Federer átöltözik 

Roger Federer, a svájci tenisz-sztár tíz éven át évi 30 millió dollárt kap az Uniqlo sportruhák reklámozásért, miközben a japán céget heves bírálatok érik ázsiai munkások kihasználásáért.

Sose találná ki, mit jelentenek a legismertebb márkanevek 

Rendszeresen vásároljuk a terméiket, látogatjuk az áruházaikat, mégsem feltétlenül tudjuk, hogy mit jelentenek a márkaneveik. Némelyik jelentése elég meglepő. Van köztük rövidítés, latin szó, sőt elgépelés is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében

Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében  

Az ESG szempontok szerinti fenntarthatóság egyre nagyobb szerepet kap a hazai kis- és középvállalkozások életében is.
Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században?

Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században? 

Napjainkban a pénzügyeinket érintő információk soha nem látott mennyiségben áramlanak felénk, így egyre nehezebb magánemberként eligazodni közöttük.

Pénzszerzés

Itt az újabb pofon: emelik a bankok a számlaköltségeket

Itt az újabb pofon: emelik a bankok a számlaköltségeket 

Négy bank bejelentette, hogy a fogyasztói árindexnek, azaz az infláció mértékének megfelelően megemeli a bankszámlához kapcsolódó költségeket.

Adózás

Minden az alanyi mentességről

Minden az alanyi mentességről 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre.

Cégblog

Fontos felkészülni a viharkárok biztosítására is

Fontos felkészülni a viharkárok biztosítására is 

A klímaváltozás miatt megnő ezek kockázata.

Klímablog

Egyre több vállalat tesz komoly fenntarthatósági vállalásokat

Egyre több vállalat tesz komoly fenntarthatósági vállalásokat 

Környezetünk megóvása és a fenntarthatóság korunk legsürgetőbb és legösszetettebb problémája, amiről bőven van még mit tanulnunk.

Gazdaság

Aggasztó folyamat zajlik a magyar cégeknél

Aggasztó folyamat zajlik a magyar cégeknél  

A vállalatok innovációs aktivitása nagyot zuhant az elmúlt időszakban.

Infokom

Hol vannak a magyar innovátorok?

Hol vannak a magyar innovátorok?  

A magyar cégek 99 százaléka nem tudja, hogy 100 százalék intenzitású pályázaton már egy ötlettel is el tud indulni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo