Nike cikkek
Száguld az Adidas
Éleződik a nagy sportruházatgyártók harca.
Bajban a Labdarúgó-Európa Bajnokság legfőbb mezszponzora
A Nike zuhan, miközben feltörekvők veszik el a piacát.
Egy európai márka, amely beférkőzött a divatvilág TOP ranglistájára
A világ minden táján sokat adnak egy neves gyártó által készített ruházati cikkért.
Ügyesebb volt a Nike versenytársainál
A Nike amerikai sportszergyártó negyedéves bevétele és részvényarányos nyeresége is magasabb lett a vártnál.
Hamis Nike és Adidas melegítők érkeztek
Hamis ruhát rejtettek a csomagok.
Újabb világmárkák hagyják ott Oroszországot
Két nagy világcég, a Marks & Spencer és a Nike is elhagyja az orosz piacot az Ukrajna elleni orosz invázió miatt.
Döntött a Nike: pihenni küldik a kimerült dolgozókat
Mentális egészségügyi pihenőre küldi dolgozóit oregoni központjában a Nike.
Innovációk, amik felturbózzák a körforgásos gazdaságot
2030-ra 9 milliárd ember fog lakni a Földön. Ennek az embertömegnek akkora fogyasztása lesz, annyi élelmet, energiát, fűtést, házépítést, használati cikkeket igényel, hogy ezeket bolygónk erőforrásaiból már képtelenek leszünk kielégíteni. Ha élhető és fenntartható világot akarunk, mindent újra kell hasznosítanunk, amit fel- és elhasználtunk.
Nagyobb a vásárlói hűség a körforgásos gazdaság márkáinál
Túl sok cuccunk van, nem akarunk már mindent megvenni. A vásárlásnál egyre fontosabb szempont a termék gyakorlati haszna, ökolábnyoma, valamint a visszagyűjtés, az újrafeldolgozás megszervezése. Ha ezt tudja kínálni egy brand, vevői körében nő a márkahűség.
Jól jött a Nike-nak a "botrányos" reklám
Ugyan sokan kiakadtak és Nike-cipőket égettek a cég új reklámja miatt, úgy tűnik, a felhajtás mégis a cégnek kedvezett: a reklámköltségeken egy nap alatt 43 millió dollárt spóroltak.
Csökkennek a méreganyagok a ruhákban
A Greenpeace évek óta gyakorol nyomást a divatipar szereplőire, hogy csökkentsék a szervezetünkre és a környezetre káros vegyi anyagok használatát a ruhák készítésekor. Detox kampánya keretében a szervezet most jelentést adott ki, melyben az előrelépést elemzi e téren.
A legnagyobbak is lépésváltásra kényszerülnek
Már a labdarúgó VB döntője előtt világos volt, hogy a Nike a győztes: mind a francia, mind a horvát csapat tagjai az oregoni cég ruházatát viselték. A Nike részvényei szárnyalnak, de a cégnek meg kell birkóznia a digitalizálás nem csekély kockázataival.
A japánok ráígértek a Nike-ra, Federer átöltözik
Roger Federer, a svájci tenisz-sztár tíz éven át évi 30 millió dollárt kap az Uniqlo sportruhák reklámozásért, miközben a japán céget heves bírálatok érik ázsiai munkások kihasználásáért.
Sose találná ki, mit jelentenek a legismertebb márkanevek
Rendszeresen vásároljuk a terméiket, látogatjuk az áruházaikat, mégsem feltétlenül tudjuk, hogy mit jelentenek a márkaneveik. Némelyik jelentése elég meglepő. Van köztük rövidítés, latin szó, sőt elgépelés is.