Egy európai márka, amely beférkőzött a divatvilág TOP ranglistájára

Büszkék lehetünk az öreg kontinensre. A világgazdaság mozdonyának tekinthető USA világmárkáit képes szorongatni az Adidas. A világ legnagyobb sportcipőgyártójával, a Nike-al is képes versenyezni a német gyár.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Egy globális divatmárkának egyensúlyt kell teremtenie. Az évek során gondosan felépített, koncepciózus stílus fenntartása mellett, alkalmazkodni kell tudni az aktuális trendekhez. Az 1000logos.net webhely adatai szerint a világ legnagyobb lábbeligyártó cégének, a Nike-nak 1964-ben Blue Ribbon Sports néven kezdődött a karrierje. A cég nevét 1971-ben a győzelem görög istennője által ihletett Nike-ra változtatták. A híres swoosh logót 1971-ben Carolyn Davidson tervezte, aki akkoriban a Portland State University grafikus hallgatója volt. 35 dollárt fizettek a munkájáért (ez ma körülbelül 270 dollárnak megfelelő összeg). Tizenkét évvel később a Nike társalapítójának, Phil Knightnak 500 eladatlan Nike részvénye maradt.

Az Adidas karrierje jóval korábban kezdődött. A céget Adolf Dassler alapította 1920-ban. 1947-ben kettészakadtak Adidasra és Pumára. Dassler 1947-ben vásárolta meg az ikonikus három csíkos logót egy másik német sportvállalattól. A csíkok 1952-ben debütáltak az Adidas lábbeliken a nyári olimpián.

Véleményvezér

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo