Egy európai márka, amely beférkőzött a divatvilág TOP ranglistájára

Büszkék lehetünk az öreg kontinensre. A világgazdaság mozdonyának tekinthető USA világmárkáit képes szorongatni az Adidas. A világ legnagyobb sportcipőgyártójával, a Nike-al is képes versenyezni a német gyár.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy globális divatmárkának egyensúlyt kell teremtenie. Az évek során gondosan felépített, koncepciózus stílus fenntartása mellett, alkalmazkodni kell tudni az aktuális trendekhez. Az 1000logos.net webhely adatai szerint a világ legnagyobb lábbeligyártó cégének, a Nike-nak 1964-ben Blue Ribbon Sports néven kezdődött a karrierje. A cég nevét 1971-ben a győzelem görög istennője által ihletett Nike-ra változtatták. A híres swoosh logót 1971-ben Carolyn Davidson tervezte, aki akkoriban a Portland State University grafikus hallgatója volt. 35 dollárt fizettek a munkájáért (ez ma körülbelül 270 dollárnak megfelelő összeg). Tizenkét évvel később a Nike társalapítójának, Phil Knightnak 500 eladatlan Nike részvénye maradt.

Az Adidas karrierje jóval korábban kezdődött. A céget Adolf Dassler alapította 1920-ban. 1947-ben kettészakadtak Adidasra és Pumára. Dassler 1947-ben vásárolta meg az ikonikus három csíkos logót egy másik német sportvállalattól. A csíkok 1952-ben debütáltak az Adidas lábbeliken a nyári olimpián.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo