Egy európai márka, amely beférkőzött a divatvilág TOP ranglistájára

Büszkék lehetünk az öreg kontinensre. A világgazdaság mozdonyának tekinthető USA világmárkáit képes szorongatni az Adidas. A világ legnagyobb sportcipőgyártójával, a Nike-al is képes versenyezni a német gyár.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy globális divatmárkának egyensúlyt kell teremtenie. Az évek során gondosan felépített, koncepciózus stílus fenntartása mellett, alkalmazkodni kell tudni az aktuális trendekhez. Az 1000logos.net webhely adatai szerint a világ legnagyobb lábbeligyártó cégének, a Nike-nak 1964-ben Blue Ribbon Sports néven kezdődött a karrierje. A cég nevét 1971-ben a győzelem görög istennője által ihletett Nike-ra változtatták. A híres swoosh logót 1971-ben Carolyn Davidson tervezte, aki akkoriban a Portland State University grafikus hallgatója volt. 35 dollárt fizettek a munkájáért (ez ma körülbelül 270 dollárnak megfelelő összeg). Tizenkét évvel később a Nike társalapítójának, Phil Knightnak 500 eladatlan Nike részvénye maradt.

Az Adidas karrierje jóval korábban kezdődött. A céget Adolf Dassler alapította 1920-ban. 1947-ben kettészakadtak Adidasra és Pumára. Dassler 1947-ben vásárolta meg az ikonikus három csíkos logót egy másik német sportvállalattól. A csíkok 1952-ben debütáltak az Adidas lábbeliken a nyári olimpián.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo