Munkáltató márka cikkek


 Van, amiben egy családi vállalat előnyben van egy multival szemben

 Van, amiben egy családi vállalat előnyben van egy multival szemben 

A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani. A kulcs az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés lehet, amely során a vállalatok a már meglévő, vonzó pozitív elemeket teszik láthatóvá a jelenlegi és potenciális munkavállalók számára. A családi vállalatok előnyben vannak más cégekkel szemben, mivel a karizmatikus vezető és a család jelenléte biztosítja azt az alapot, amivel könnyebben tudnak azonosulni a munkatársak – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubján.
Megvan, hol dolgoznának szívesen a magyarok

Megvan, hol dolgoznának szívesen a magyarok 

Tegnap este adták át a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatásán alapuló Randstad Employer Brand díjakat. A legvonzóbb munkáltatók esetében nem volt nagy meglepetés: az előző évekhez hasonlóan az Audi és a Mercedes végzett az élen, a harmadik helyre pedig a tavaly még negyedik LEGO lépett elő. A szektorok esetében ugyanakkor jelentős átrendeződés volt: a tavaly első szolgáltatás még a dobogóra sem fért fel, a munkavállalók legszívesebben a gyógyszer- és vegyiparban helyezkednének el.
Keresik a példamutató munkáltatókat

Keresik a példamutató munkáltatókat 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot.
Miért nem jelentkeznek? Egyre nagyobb gond a szakemberhiány

Miért nem jelentkeznek? Egyre nagyobb gond a szakemberhiány 

Az elmúlt években folyamatosan csökken az új állásokra jelentkező pályázók száma. Miközben bővül a meghirdetett állások mennyisége, addig 5 év alatt átlagosan ötödére esett vissza a többnyire felsőfokú végzettséget igénylő pozíciókra érkező jelentkezések száma. Hosszútávon a jelentkezők alacsony száma miatti betöltetlen állások a cégek fejlődését hátráltathatják.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Az egyik támogatott hitel ütheti ki a másikat?

Az egyik támogatott hitel ütheti ki a másikat? 

Egyáltalán nem indult jól az év a babaváró hitel szempontjából, hiszen érezhetően csökkent az új szerződések összege.

Adózás

Csökkenhet a naperőmű-beruházások adója

Csökkenhet a naperőmű-beruházások adója 

Megoldódni látszik a naperőmű-beruházások legnagyobb adózási problémája.

Klímablog

Új visszaváltó automata debütált

Új visszaváltó automata debütált  

Az új, mobil visszaváltó automata a jövőben fesztiválokon és tömegrendezvényeken teszi lehetővé majd a fémdobozok, a PET palackok és az üvegek visszaváltását.

Gazdaság

Kiberbiztonság: kiszolgáltatottság helyett kiszolgálás

Kiberbiztonság: kiszolgáltatottság helyett kiszolgálás 

Sürgős intézkedésekre van szükség a kiberbiztonság terén a digitális környezet rohamos fejlődése miatt.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo