Keresik a példamutató munkáltatókat

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Ezek a kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Az Employer Branding Award 2016 azon HR- és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, amelyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre mind a szervezeteken belül, mind a munkaerőpiacon. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Kép: Fotolia

„Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a jelentős utánpótláshiánnyal küszködő hazai munkaerőpiacon. A kialakult helyzet megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő HR-kommunikációs megoldásokat és stratégiát követel meg. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozatának vezetője.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2016. december 30-ig várja a Magyar PR Szövetség. Az ország legnevesebb HR- és kommunikációs szakembereiből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2017. január végéig végzi el. A neves szakmai zsűri összetétele a pályázati kiírásban található. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2017 tavaszán várható. Médiatámogatók: HR Portál és az Az Év Irodája Díj – iroda.hu. Szakmai támogatók: HVG HR Center és az OHE (Országos Humánmenedzsment Egyesület). A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt. A pályázatok leadása a [email protected] e-mail címre beküldéssel lehetséges.

A pályázati kiírás innen tölthető le!

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo