Keresik a példamutató munkáltatókat

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot.

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Ezek a kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Az Employer Branding Award 2016 azon HR- és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, amelyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre mind a szervezeteken belül, mind a munkaerőpiacon. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Kép: Fotolia

„Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a jelentős utánpótláshiánnyal küszködő hazai munkaerőpiacon. A kialakult helyzet megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő HR-kommunikációs megoldásokat és stratégiát követel meg. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozatának vezetője.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2016. december 30-ig várja a Magyar PR Szövetség. Az ország legnevesebb HR- és kommunikációs szakembereiből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2017. január végéig végzi el. A neves szakmai zsűri összetétele a pályázati kiírásban található. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2017 tavaszán várható. Médiatámogatók: HR Portál és az Az Év Irodája Díj – iroda.hu. Szakmai támogatók: HVG HR Center és az OHE (Országos Humánmenedzsment Egyesület). A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt. A pályázatok leadása a [email protected] e-mail címre beküldéssel lehetséges.

A pályázati kiírás innen tölthető le!

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo