Keresik a példamutató munkáltatókat

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Ezek a kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Az Employer Branding Award 2016 azon HR- és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, amelyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre mind a szervezeteken belül, mind a munkaerőpiacon. A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Kép: Fotolia

„Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a jelentős utánpótláshiánnyal küszködő hazai munkaerőpiacon. A kialakult helyzet megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő HR-kommunikációs megoldásokat és stratégiát követel meg. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding Tagozatának vezetője.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2016. december 30-ig várja a Magyar PR Szövetség. Az ország legnevesebb HR- és kommunikációs szakembereiből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2017. január végéig végzi el. A neves szakmai zsűri összetétele a pályázati kiírásban található. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2017 tavaszán várható. Médiatámogatók: HR Portál és az Az Év Irodája Díj – iroda.hu. Szakmai támogatók: HVG HR Center és az OHE (Országos Humánmenedzsment Egyesület). A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt. A pályázatok leadása a [email protected] e-mail címre beküldéssel lehetséges.

A pályázati kiírás innen tölthető le!

Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo