Lakberendezés cikkek


Olyan lesz a magyar IKEA, amilyen még sehol nincs a világon

Olyan lesz a magyar IKEA, amilyen még sehol nincs a világon 

Az átépített soroksári IKEA lesz a világ legnagyobb, fejlett automatizálással ellátott fulfilment áruháza.
Örülhetnek a vidéken élők az IKEA újabb lépésének

Örülhetnek a vidéken élők az IKEA újabb lépésének  

Hat vidéki városban nyíltak Mobil Átvételi Pontok február elején.
Kiakad, ha meglátja, milyen méregdrága tárgyakra bukkant Hadházy Ákos Orbán Ráhelék fotóján

Kiakad, ha meglátja, milyen méregdrága tárgyakra bukkant Hadházy Ákos Orbán Ráhelék fotóján 

A minimalizmus mellett azért megcsillan a luxus.
Bútorboltokban és barkácsáruházakban is fizethet már SZÉP-kártyával

Bútorboltokban és barkácsáruházakban is fizethet már SZÉP-kártyával 

Megvannak az első üzletek, ahol már bútort, szőnyeget, lámpát és más lakberendezési, lakásfelújítási terméket is lehet venni SZÉP-kártyával.
Az IKEA 18 százalékos árcsökkentést ígér 330 termékénél

Az IKEA 18 százalékos árcsökkentést ígér 330 termékénél 

Tovább csökkenti árait az IKEA.
Változás jön a JYSK egyes termékeinél

Változás jön a JYSK egyes termékeinél 

Évi több tonna alumíniumot és több mint 40 konténert spórolnak meg.
Örülhetnek az IKEA bejelentésének a vidéken élők

Örülhetnek az IKEA bejelentésének a vidéken élők 

Hét vidéki nagyvárosban bővítik szolgáltatásukat.
Vidéken terjeszkedik a népszerű lakberendezési áruházlánc

Vidéken terjeszkedik a népszerű lakberendezési áruházlánc  

Két új üzletet is nyit a JYSK.
Árat csökkentett az egyik nagy lakberendezési áruházlánc

Árat csökkentett az egyik nagy lakberendezési áruházlánc 

A dán JYSK-nél a választék több mint 60 százalékában lettek olcsóbbak a termékek.
Árat csökkent az IKEA

Árat csökkent az IKEA  

Számok 2023-ból.

Soha annyi boltot nem nyitott a Pepco, mint az elmúlt hónapokban  

Európa egyik vezető diszkont kiskereskedelmi csoportja, a Pepco Group 12,5 százalékkal növelte bevételét a szeptember végén zárult üzleti évének negyedik negyedévében.

Remek év van a JYSK mögött  

A JYSK forgalma az augusztus végén zárult 2022/23-as pénzügyi évben 6,3 százalékkal nőtt.

Nagyon megy a Pepcónak  

Európa egyik vezető diszkont kiskereskedelmi csoportja, a Pepco Group 23 százalékkal növelte bevételeit és 11 százalékkal a nyereségét az üzleti évének március végén zárult első felében.

Elárulta az IKEA, mit terveznek Magyarországon  

A lakberendezési áruházlánc csaknem 20 százalékkal nőtt idehaza.

A számok is mutatják, bejön a JYSK a magyaroknak 

A JYSK árbevétele 19 százalékkal, 67,6 milliárd forintra nőtt.

A vászonképkészítés buktatói 

A fali vászonképek rendkívül mutatósak tudnak lenni, ábrázoljanak bármit: akár személyes felvételeket vagy a világ legszebb pontjait. De nyúlhatunk már elismert művészek műalkotásainak a megjelenítéséhez is. Bármelyik stílust választjuk, egy rendkívül ízléses és igényes fali dekorációt kapunk.

Hasít a lakberendezői piac 

A tartós fogyasztási cikkek forgalmában némi hangsúlyeltolódás történt az elmúlt pár évben, élre került a bútor és a lakásfelszerelés, valamint az építőanyag. Mindezt a megugró bérekkel, valamint a családtámogatásokkal magyarázzák a szakértők. Hiába van több jövedelme valakinek, annál többet már nem fog élelmiszerre költeni, mint tette korábban.

Lakberendezési piac: itt is érződik az ingatlanár-emelkedés 

Egy új lakás építésekor, illetve tervezésekor kifejezetten érdemes kikérni egy jó lakberendező segítségét.

Mini online tréning az öntapadós fóliáról 

A kreatív és stílusos otthonszépítés nem biztos, hogy a drága kiegészítőkön és a luxuscikkeken múlik. Számtalan olyan lakásfelújítási vagy -átalakítási megoldás létezik, amelyet korrekt áron és kiváló alapanyagokból is kivitelezni lehet. Dekoráláshoz, felújításhoz vagy csak stílusváltás okán is vonzó alternatívát jelent az öntapadós fólia. Használata végtelenül egyszerű, alkalmazásához nem szükséges szakembert hívni, mi magunk is játszi könnyedséggel megvalósíthatjuk elképzeléseinket. Egyszerűen és gyorsan tehetjük lakókörnyezetünket hangulatossá, korszerűvé és ezzel élhetőbbé.

Ez az, ami a világon mindenkit frusztrál 

Az IKEA negyedik alkalommal készített el „Az Élet otthon” elnevezésű beszámolóját, amiből kiderül, mi okozza a legtöbb küzdelmet és frusztrációt szinte mindannyiunknak függetlenül attól, hogy a világ melyik pontján és milyen körülmények között élünk. Ez pedig a rendetlenség és a személyes tér hiánya.

Kreatív irodakialakítással növelhetjük a munkakedvet 

Az elmúlt egy–másfél évben az irodát bérlők szempontrendszere megváltozott: a munkaerő megszerzése és megtartása soha nem látott kihívást jelent számukra. A szektoronként eltérő mértékben, de emelkedő béreken túl a cégvezetők a munkahelyi körülmények javításával tudnak versenyképesek maradni. A cégek jelentős részénél elsődleges szemponttá vált a ,,well-being” érzet megteremtése, felváltva a költségközpontú gondolkodást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően 

A Klasszis Klub Live 5. évfolyamának 79. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Jogi kisokos

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet?

Mit tehetünk, ha üzleti partner nem fizet? 

Az üzleti világban gyakran előfordul, hogy az üzleti partner nem fizeti ki a lejárt tartozását vagy nem fizeti vissza az adott kölcsönt.

Gazdaság

Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia

Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia 

Az átlagfelhasználók még mindig óvatosak, főként az adatvédelem, az átláthatóság és a megbízhatóság kapcsán.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo