A JYSK több mint 4 ezer terméket forgalmaz a matracoktól és kerti bútoroktól kezdve az olyan lakberendezési cikkekig, mint a vázák, műnövények és szőnyegek. A JYSK adatai szerint a termékek több mint felénél csökkentek az árak a tavalyi évhez képest.
A JYSK célja, hogy a skandináv minőségi termékeket mindenki számára elérhetővé tegye, éppen ezért hozta létre a JYSK a „Mindig Alacsony Ár” kategóriájú termékeket. Ebben a kategóriában az árat különösen versenyképes szinten rögzítik. A JYSK 2023-ban 300 termékkel, 1200-ról 1500-ra növelte az ebbe a kategóriába tartozó termékek számát, ami egy JYSK üzlet teljes választékának akár felét is jelenti. Az elmúlt év során pedig ebben a kategóriában az árak világszerte a termékek több mint 65 százalékánál csökkentek.
Bár a termékek árai országonként eltérőek lehetnek, az árcsökkentések a JYSK több mint 3000 üzletének mindegyikében megtalálhatók.
A JYSK Magyarországon is több, alapvető lakberendezési termék árát csökkentette az elmúlt időszakban. Augusztus vége óta közel 750 „Mindig Alacsony Ár” feliratú termék ára csökkent a JYSK-nél, átlagosan közel 15 százalékkal.