Árat csökkentett az egyik nagy lakberendezési áruházlánc

Jelentősen csökkentette az árakat a JYSK, a dán kiskereskedelmi üzletlánc annak érdekében, hogy a termékek továbbra is megfizethetőek és versenyképesek maradjanak. A választék több mint 60 százalékában lettek olcsóbbak a termékek globálisan, így a Mindig Alacsony Áron rögzített termékeknél is mérséklődtek az árak az elmúlt időszakban.

A JYSK több mint 4 ezer terméket forgalmaz a matracoktól és kerti bútoroktól kezdve az olyan lakberendezési cikkekig, mint a vázák, műnövények és szőnyegek. A JYSK adatai szerint a termékek több mint felénél csökkentek az árak a tavalyi évhez képest.

A magyar boltokban is mérséklődtek az árak (Fotó: JYSK)
A magyar boltokban is mérséklődtek az árak (Fotó: JYSK)

A JYSK célja, hogy a skandináv minőségi termékeket mindenki számára elérhetővé tegye, éppen ezért hozta létre a JYSK a „Mindig Alacsony Ár” kategóriájú termékeket. Ebben a kategóriában az árat különösen versenyképes szinten rögzítik. A JYSK 2023-ban 300 termékkel, 1200-ról 1500-ra növelte az ebbe a kategóriába tartozó termékek számát, ami egy JYSK üzlet teljes választékának akár felét is jelenti. Az elmúlt év során pedig ebben a kategóriában az árak világszerte a termékek több mint 65 százalékánál csökkentek.

Bár a termékek árai országonként eltérőek lehetnek, az árcsökkentések a JYSK több mint 3000 üzletének mindegyikében megtalálhatók.

A JYSK Magyarországon is több, alapvető lakberendezési termék árát csökkentette az elmúlt időszakban. Augusztus vége óta közel 750 „Mindig Alacsony Ár” feliratú termék ára csökkent a JYSK-nél, átlagosan közel 15 százalékkal.

 

 



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo