árverseny cikkek
Árat csökkentett az egyik nagy lakberendezési áruházlánc
A dán JYSK-nél a választék több mint 60 százalékában lettek olcsóbbak a termékek.
Folytatódik az árháború: 85 termék árát vágta meg az Aldi
85, elsősorban hűtött termék árát csökkentik jelentősen.
Tombol az árháború: újabb árcsökkenés a Lidlnél
A Lidl Magyarország ismét több mint 60 tejtermék fogyasztói árát csökkenti, így egyes árucikkek akár 20 százalékkal kerülnek kevesebbe június 5-étől az áruházakban.
Ne lepődjön meg, ha ezeket finomságokat nem találja a polcokon
Több nagy európai szupermarket-hálózat bojkottálja a Mars konszern termékeit, hogy alacsonyabb árakat harcoljon ki.
Rákapcsoltak a versenytársak, élénkül a kapszulás piac
Kezdi lekörözni a Nespresso kávékapszulákat a konkurencia. A Nestlé most új, korszerűbb géppel, nagyobb kávéadagokkal vág vissza – igaz, drágábban.
Az árverseny ellenére is nőtt a profit
Tavaly 6,8 százalékkal nőtt a tartós fogyasztási cikkek kereskedelme – áll a piacvezető hitelbiztosító legfrissebb elemzésében, ez a profitban még az árverseny negatív hatását is ellensúlyozta.
A fogyasztónak jó a verseny, a GVH is nekünk spórol
2010 és 2016 között a fogyasztók mintegy 136 milliárd forintot takarítottak meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) tevékenysége révén. A GVH immár harmadszor tett közzé a verseny védelméből származó fogyasztói előnyöket számszerűsítő közgazdasági elemzést.
Néhány forinton múlik a malomipari cégek túlélése
Emelni fogják a malmok a liszt árát, mégpedig a túlélésük érdekében. A cégek nem tudják másképp kigazdálkodni a kötelező béremelést. A problémák mögött a negatív árverseny és áfa gondok vannak az Agrárszektor.hu-nak nyilatkozó szakértők szerint.
Miért küzdünk egyedül, árral szemben?
A ma működő félmillió kis- és középvállalat adja a magyar gazdaság gerincét. Állandó problémákkal küzdenek, mint a munkaerőhiány, vagy az egyre élesebb árverseny. Mégsem vesznek igénybe szakértői segítséget, több mint felüknek még weboldala sincs és harmaduk egy fillért sem fordít marketingre.
Szabályozott árak, szabályozott helyzetek
Az árszabályozás szűkebb értelemben az állami árpolitika azon része, amely az árak alakítására, befolyásolására irányuló állami szabályozó eszközöket foglalja magában. Ennek körébe tartoznak mindazon intézkedések, amelyekkel az állam befolyásolja az egyes árak, az árarányok és általános árszínvonal alakítását. Ugyanakkor szinte ugyanezt a hatást képesek elérni cégek is, akik jó érdekérvényesítő képességük révén kartellba tömörülve szabják meg az ár és a létfeltétel alapjait a piacon megannyi „versenytársuknak”.
Négy tipp, hogy jó áron adjuk a terméket!
A legtöbb kisvállalkozás vagy költség, vagy konkurensei árak alapján szabja meg a saját árait, ám ez a módszer árversenyt és csökkenő profitot eredményezhet. Íme néhány szempont, amit érdemes figyelembe vennünk.
Hiába a magyar dinnye, ha akciós a külföldi
A nagy áruházláncok közül többen a magyar dinnyeszezon indulásának hetében tervezik akciózni az import görögdinnyét, ami veszteséges évet jelenthet a hazai termelőknek.
Itt a lista! Ezek jelentik a legnagyobb veszélyt cégére!
Az árverseny jelenti a legnagyobb kihívást a cégek számára, a kockázati lista második helyén a költségcsökkentési kényszer, harmadikon a piaci kihívások állnak. A legtöbb lehetőség jelenleg az innovációban rejlik – mutat rá az Ernst & Young legfrissebb felmérése.