Tombol az árháború: újabb árcsökkenés a Lidlnél

A Lidl Magyarország ismét több mint 60 tejtermék fogyasztói árát csökkenti, így egyes árucikkek akár 20 százalékkal kerülnek kevesebbe június 5-étől az áruházakban. 

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az áruházlánc január elsejétől komoly árcsökkentési programot indított, amelynek köszönhetően már több mint 500 termék ára mérséklődött, így ma már egyes termékek akár 40 százalékkal is olcsóbban megvásárolhatóak. Mindez annak köszönhető, hogy a vállalat a kedvezőbb beszerzési lehetőségből fakadó, valamint azon is túlmutató árelőnyét továbbadja vásárlóinak.

Most újabb mérföldkőhöz érkezett az áruházlánc árcsökkentési akciója, hiszen június 5-től több tucat tejtermék árát mérsékli. Ezek között megtalálhatóak alapvető tejtermékek, friss és tartós tejek, különböző sajtok, többféle ízesítésű joghurtok, tejitalok, tejdesszertek, valamint a vaj és a tejföl is. A Lidl Magyarország árcsökkentési programja mellett a június 1-jétől életben lépett kötelező akciók esetében pedig úgy döntött, hogy az előírt 10 százalék helyett, annál jóval nagyobb mértékű, 20-50 százalék közötti kedvezményt biztosít vásárlóinak.

„A közel fél éve folyamatos árcsökkentés komoly megtakarítást jelenthet a vásárlóknak, hiszen újabb és újabb termékek kerülnek olcsóbban a polcokra. A tejtermékek körében ezúttal több mint 60 árucikk árát mérsékeljük, az árcsökkentés mértéke akár a 20 százalékot is elérheti” – mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője. 

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo