Ne lepődjön meg, ha ezeket finomságokat nem találja a polcokon

Több nagy európai szupermarket-hálózat bojkottálja a Mars konszern termékeit, hogy alacsonyabb árakat harcoljon ki.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Coop, a legnagyobb, évi 30 milliárd  frank forgalmú svájci boltlánc levette polcairól a Mars amerikai óriás élelmiszer-konszern termékeit, mert sokallja annak árait. A svájci vállalkozás az egyik európai vásárlási tömörülés tagja – annak más résztvevői, mint a német Edeka és a francia Intermarché ugyancsak bojkottálják a Mars, a Twix és a Bounty édességeket, a Whiskas macskaeledelt, a Uncle Ben’s rizst és más termékeket.

Kép: Pixabay

A Coop tavaly hasonló kampányt folytatott a Nestlé termékei ellen. Két hónap után az ugyancsak svájci konszern engedett áraiból, de azóta sem ismert, mennyit juttattak vissza ebből a boltok a fogyasztóknak.

Teljes bojkottot hirdethet Kína az amerikai gazdák ellen
Először csak importvámokat vezettek be, de a CNN értesülése szerint elképzelhető, hogy hamarosan teljes bojkottot hirdet Peking az amerikai szójabab ellen.
A képhez tartozik, hogy a Coop és a másik nagy svájci hálózat, a Migros, a felmérések szerint Európa legnyereségesebb szupermarketjei. A Migros 40,2, a Coop 29,8 százalékos bruttó nyereséggel dolgozott az utolsó mért évben. Ezzel szemben a német Rewe-nél 25,5, az Auchannál 23,5, a francia Carrefournál 20,9, míg a Tescónál 5,2 százalék volt a bruttó nyereség.

(Forrás: Swissinfo).

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo