Soha annyi boltot nem nyitott a Pepco, mint az elmúlt hónapokban

Európa egyik vezető diszkont kiskereskedelmi csoportja, a Pepco Group 12,5 százalékkal növelte bevételét a szeptember végén zárult üzleti évének negyedik negyedévében - közölte a varsói tőzsdén jegyzett, 2015 óta Magyarországon is jelen lévő társaság.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A lengyelországi központú, ruházati cikkeket és lakásfelszereléseket forgalmazó vállalatcsoport bevétele a teljes üzleti évben 17,7 százalékkal nőtt és rekordmagasra, 5,649 milliárd euróra emelkedett.

A Pepco Csoport negyedik negyedéves bevétele éves bázison 12,5 százalékkal, 1,441 milliárd euróra nőtt.

Összehasonlítható alapon a csoport bevételei éves szinten gyakorlatilag stagnáltak a negyedik negyedévben, a teljes üzleti évben pedig 6,0 százalékkal nőttek.

Egy üzlet a sok közül (Fotó: Depositphotos)
Egy üzlet a sok közül (Fotó: Depositphotos)

Az Egyesült Királyságban a Poundland, Európában pedig a Dealz és a Pepco kiskereskedelmi márkákat is tulajdonló csoport arról is beszámolt, hogy a negyedik negyedévben rekordszámú, 343 új üzletet nyitott. A csoporthoz tartozó Pepco szeptemberben megjelent 19. piacán, Bosznia-Hercegovinában 9 új üzlettel, miután nyáron sikeresen belépett a portugál piacra is, ahol jelenleg 14 üzletet működtet.

A csoport csütörtöki közlése szerint a Pepco Csoport szeptember végén zárult pénzügyi évében a kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredmény (EBITDA) a vállalat számításai szerint rekordszintre, mintegy 750 millió euróra emelkedett az előző évben elért 731 millió euró után.

A Pepco Csoport honlapján közzétett jelentés szerint a kereskedési környezet jelentősen romlott az üzleti év negyedik negyedévében a vállalat fő piacain, Közép- és Kelet-Európában, ahol a gyengébb eladások, a vártnál alacsonyabb árrés és a magasabb költségek a jövedelmezőség csökkenését eredményezték.

A Pepco 2015 óta van jelen Magyarországon, ahol a cég honlapja szerint jelenleg 246 boltot üzemeltet.

(MTI) 

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo