Ruházati cikk cikkek
Soha annyi boltot nem nyitott a Pepco, mint az elmúlt hónapokban
Európa egyik vezető diszkont kiskereskedelmi csoportja, a Pepco Group 12,5 százalékkal növelte bevételét a szeptember végén zárult üzleti évének negyedik negyedévében.
A vásárlás teszi boldoggá a fiatalokat
A vásárlási döntések szempontjából az Y és a Z generáció, vagyis az 1980 és 2000, illetve a 2000 után születettek a legkönnyebben befolyásolhatók. Ezek a korosztályok hajlamosak leginkább az impulzív, vagyis hirtelen döntésből fakadó, átgondolatlan vásárlásokra – derül ki az Antall József Tudásközpont (AJTK) Suschool ismeretterjesztő fórumán ismertetett, reprezentatív kutatás adataiból.
Nőttek a fogyasztói árak augusztusban
A fogyasztói árak átlagosan 2,6 százalékkal magasabbak voltak augusztusban, mint egy évvel korábban, júliushoz viszonyítva a fogyasztói árak átlagosan 0,1 százalékkal nőttek – jelentette a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken.