Nagyon megy a Pepcónak

Európa egyik vezető diszkont kiskereskedelmi csoportja, a Pepco Group 23 százalékkal növelte bevételeit és 11 százalékkal a nyereségét az üzleti évének március végén zárult első felében - közölte a varsói tőzsdén jegyzett, 2015 óta Magyarországon is jelen lévő társaság.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A lengyelországi központú, ruházati cikkeket és lakásfelszereléseket forgalmazó hálózat kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) az október és március közötti időszakban 377 millió euróra emelkedett, az egy évvel korábbi 347 millió euróról. A bevételek 2,84 milliárd euróra nőttek az üzlethálózat bővülésének köszönhetően.

A vizsgált időszakban megnyitott 166 új egység adatait kiszűrve a féléves bevételek 11 százalékkal emelkedtek éves összevetésben. A társaság tovább folytatja terjeszkedését, és a terveik szerint hálózata a 2022-2023-as üzleti évében 550 egységgel bővül.

Rengeteg új Pepco nyílt (Fotó: Depositphotos)
Rengeteg új Pepco nyílt (Fotó: Depositphotos)

Jelentésben a Pepco kitért arra is, hogy az üzletmenet áprilisban és májusban kedvezőtlenebbül alakult: a magas infláció miatt a fogyasztói várakozások mérséklődtek és ez a diszkrecionális kiadásokban (nem alapvető fogyasztási cikkek) is megmutatkozott, elsősorban a közép-európai régióban.

A Pepco értékelése szerint az FMCG (gyorsan mozgó fogyasztási cikkek) iránti kereslet továbbra is erősödik minden üzletágában, miközben a ruházati és általános árucikkek vegyesen teljesítenek.

A menedzsment nem változtatott az idei évre vonatkozó eredményvárakozásain. A bevételnövekedés 20 százalék közelében, a nyereség bővülése 15 százalék körül alakulhat, néhány százalékpontos szórással.

A Pepco 2015 óta van jelen Magyarországon, honlapjuk tájékoztatása szerint jelenleg 231 boltot üzemeltetnek. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a társaság magyar leányvállalata a szeptember végén zárult 2022-es pénzügyi évében 81,945 milliárd forint nettó árbevételt ért el az előző évi 68,535 milliárd forint után.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo