A számok is mutatják, bejön a JYSK a magyaroknak

A JYSK árbevétele 19 százalékkal, 67,6 milliárd forintra nőtt Magyarországon a 2021 szeptemberétől 2022 augusztusáig tartó pénzügyi évében, adózás előtti eredménye (EBIT) a teljes cégre vetítve 12,49 milliárd forint lett, ami 0,4 százalékos emelkedést jelent - tájékoztatta a lakberendezési áruházlánc

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kereskedelmi tevékenység árbevétele 66,5 milliárd forintot tett ki, aminek az adózás előtti eredménye 14,79 milliárd forint volt, ez mintegy 18 százalékos növekedés az előző pénzügyi évhez képest.

A JYSK Magyarországon a 2021-22-es pénzügyi évben 3 új üzletet nyitott és 16-ot újított fel, 1 elköltözött, 2 pedig bővült. A 2022-23-as időszakban 5 üzlet nyitását tervezik és további 23 áruház újul meg, bővül vagy költözik.

Jövőre tovább bővítenek (Fotó: JYSK)
Jövőre tovább bővítenek (Fotó: JYSK)

A 2021-22-es pénzügyi évben elkezdte működését a JYSK ecseri logisztikai központja, ahonnan már 220 egységet látnak el, a 91 magyarországi üzletet és az online megrendeléseket, valamint 53 horvát, 50 szlovák és 25 szlovén üzletet. Több mint 700 különböző terméktípus van raktáron, de ezeknek a száma folyamatosan nő, az itt dolgozók létszáma pedig a jelenlegi 200-ról a tervek szerint 2023 tavaszára 300-ra emelkedik - ismertette a közleményben Szimeiszter Sándor, a JYSK magyarországi country menedzsere.

A vállalat jelezte azt is, hogy a magyarországi vásárlások több mint 10 százalékát tette ki az online rendelés, a netes vevők átlagosan csaknem négyszer annyit költöttek egy-egy alkalommal, mint az áruházakban vásárlók.

A társaságnak Magyarországon több mint 1000 munkavállalója van és 91 üzlettel rendelkezik.

A JYSK skandináv gyökerű nemzetközi lakberendezési áruházlánc, 30 ezer munkatársa, több mint 3200 áruháza és webshopja van 48 országban.

(MTI)

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo