Kkv-felmérés cikkek


Nem ártana utánanézni, mire lesz pénz

Nem ártana utánanézni, mire lesz pénz 

Talán a legfontosabb dolog a pontos tájékozódás a pályázni szándékozó kkv-k számára. A Budapest Bank friss kutatása szerint a kkv-k harmada vár az uniós pénzekre, de sok cég olyasmit szeretne, amire nem nagyon lesz forrás. Nagy a várakozás, de bukni is könnyű.
Most a stabilitásra koncentrálnak a cégek

Most a stabilitásra koncentrálnak a cégek 

A tavalyinál kevésbé, de még mindig mérsékelten optimisták a hazai kkv-k a CIB Stafétabot kutatásának eredményei szerint. Minden második vezető másképp tennie valamit, ha visszamehetne az időben, most viszont a hatalmas lépések – például az export beindítása – helyett inkább a stabilitásra koncentrálnak.
Az országban nem, de a cégükben bíznak a vezetők

Az országban nem, de a cégükben bíznak a vezetők 

Enyhén emelkedett, de továbbra is alatta van a választások előtt mért értéknek az IBS – Nemzetközi Üzleti Főiskola és a Policy Agenda által készített KKV Konjunktúra Index értéke. A felmérés szerint a magyar cégvezetőknek a gazdaság fejlődésébe vetett bizalma minimálisan erősödött, de az optimistább hangulatot az adja legfőképpen, hogy újra hinni kezdtek a saját vállalkozásuk növekedésében.
Most épp bizakodunk

Most épp bizakodunk 

Nőtt az üzleti bizalom szintje 2015 elején az MKIK Gazdaság- és Vállalkozáskutató Intézetének Kkv körkép elemzése szerint. Továbbra is nagy viszont a bizonytalanság.
Egyre több cégnek van B terve

Egyre több cégnek van B terve 

Megfontolt, kisebb lépésekkel, de újra előre tekintenek és üzleti fejlesztésekben, beruházásokban gondolkodnak a kisvállalkozások egy friss felmérés szerint. A többség csak hónapokra tervez előre, de egyre többen kezelik jól a kockázatokat és készülnek B tervvel.
Alábbhagyott a kkv-k beruházási kedve

Alábbhagyott a kkv-k beruházási kedve 

Kissé alábbhagyott a hazai vállalkozások beruházási kedve, jelenleg a kkv-k 56 százaléka tervez valamilyen fejlesztést. A beruházás célját tekintve továbbra is az informatikai fejlesztések vannak az élen, holott itt tapasztalható a legnagyobb mértékű visszaesés az elmúlt negyedévhez képest.
Mi lesz az uniós pénzzel?

Mi lesz az uniós pénzzel? 

Új munkahelyek helyett inkább eszközbeszerzésre és fejlesztésre fordítanák az uniós pénzt a cégek, a többség kisléptékű termékfejlesztésben érdekelt és gond számukra az árfolyam-kockázat kezelése - többek között ez is kiderült egy friss felmérésből.
Egyedül nem megy - a cégeknek sem

Egyedül nem megy - a cégeknek sem 

Bár a vállalakozók jelentős része nem tartja jó lehetőségnek a magyarországi üzletet, a légkör ennek ellenére is javul. Tennivaló azért bőven akad a céges sikerek elérése érdekében. Egy friss felmérés szerint a költségek csökkentése és az összefogás segíthet elsősorban cégvezetők szerint.
A vállalkozók fele szerint nem éri meg ma üzletelni

A vállalkozók fele szerint nem éri meg ma üzletelni 

A vállalkozók fele szerint nem éri meg ma itthon ilyesmivel foglalkozni egy friss felmérés szerint. A legnagyobb gond – nem épp meglepő módon - a kevés vevő.
Felkészült, hogy a következő szintre lépjen?

Felkészült, hogy a következő szintre lépjen? 

A Piac & Profit, a kkv-k oldala, valamint az OTP Hungaro-Projekt Kft, az EU-források és a pénzügyek tanácsadója egy egyedülálló közös kezdeményezésre kéri fel Önt az alábbi felmérés keretében.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo