Kártyahasználat cikkek


Több készpénzt vesznek fel a magyarok, mint korábban

Több készpénzt vesznek fel a magyarok, mint korábban 

Folytatódik a bankkártyák térnyerése, ebben pedig a koronavírus-járvány is szerepet játszhatott. A kártyás fizetéseknek ugyanis az online kereskedelem járványhelyzet során látott felpörgése is lökést adott. Naponta átlagosan több mint 2,5 milliószor vásároltak a magyarországi bankok által kibocsátott bankkártyákkal az első negyedévben a jegybank adatai szerint, ezeknek a vásárlásoknak az értéke pedig napi átlagban 19,5 milliárd forint volt. A money.hu összeállításából kiderül, hogy öt év alatt milyen karriert futottak be a bankkártyás vásárlások, valamint az, hogy emellett a készpénzfelvételek hogyan alakultak.
Kártyaparti: készpénzre megy

Kártyaparti: készpénzre megy 

Sokak számára meglepő lehet, hogy nem a technológiai újdonságokban jártas fiatalok, hanem a 45 és 60 közöttiek fizetnek leginkább bankkártyával összegtől függetlenül minden esetben, amikor csak tehetik - derült ki az UniCredit Bank kutatásából
Inkább a kártya, mint a készpénz

Inkább a kártya, mint a készpénz 

A bankkártyával rendelkezők több mint kétharmada a kártyás fizetést részesíti előnyben a készpénzhasználattal szemben. A hitelkártyát elsősorban vásárlásra használják, mindössze a válaszadók 11 százaléka nyilatkozott úgy, hogy készpénzt is vesz fel ezzel a plasztikkal.
Egy tucat tévhit a bankkártyákról

Egy tucat tévhit a bankkártyákról 

Bár évről évre többet tudunk a bankkártyákról és azok biztonságos használatáról, a mai napig számos tévhit tartja magát a magyar fogyasztók fejében a plasztikokkal kapcsolatban. Hemberger András, a MasterCard igazgatója szerint ezek közül az egyik legelterjedtebb az, hogy a bankkártya csak nagy összegű vásárlásokra való.
Van bankkártyás történeted? - Oszd meg!

Van bankkártyás történeted? - Oszd meg! 

A bankkártyával utazók élete az Egyesült Államokban, Izlandon, Luxemburgban, Észtországban és Új-Zélandon a legkényelmesebb, míg a legelmaradottabb ország ebből a szempontból – talán nem meglepő módon - Kelet-Timor, Afganisztán és Kuba – derül ki a Mastercard által üzemeltetett oldal adataiból.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?  

Az elmúlt években számottevően emelkedett a vállalkozásokat érintő kibertámadások száma.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

A magyar gazdaság sorsa is Donald Trumpon múlik?

A magyar gazdaság sorsa is Donald Trumpon múlik? 

A globális gazdasági kilátásokat elsősorban Donald Trump régi-új amerikai elnök január 20-án esedékes hivatalba lépése határozhatja meg 2025-ben.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo