Fiatalok cikkek


Sütivel inkább szavaznak a fiatalok?

Sütivel inkább szavaznak a fiatalok? 

Egy amerikai példa alapján, muffinok segítségével próbálják rávenni a 18. életévüket idén betöltő fiatalokat arra, hogy menjenek el szavazni! A Nemzeti Sütibank elnevezésű karitatív akció azért szánta rá magát az esemény megszervezésére, mert több kutatás is bizonyítja, hogy az EU fiataljai meglehetősen motiválatlanok politikai ügyekben.
Nem törik fel a malacperselyt a gimnazisták

Nem törik fel a malacperselyt a gimnazisták 

A felmérés eredményei szerint a középiskolások legalább kétharmada nincs tisztában olyan pénzügyi alapfogalmakkal, mint például a törlesztőrészlet, a THM, a kötvény vagy az infláció. Ugyanakkor a tanulók közel fele rendszeresen megtakarít, döntő többségük elolvassa azt, amit aláír és egyre inkább jellemző rájuk a szülők pénztárcáját kímélő költekezés, valamint a tudatos tervezés.
Húszas évei végére érik pénzügyileg felnőtté a magyar

Húszas évei végére érik pénzügyileg felnőtté a magyar 

A mai fiatalok többnyire 18 és 23 éves koruk között kerülnek a pénzintézetekkel szorosabb kapcsolatba. A pénzügyi ismeretek megszerzése is egészen erre az életkorra tolódik ki, a középiskolás korosztály az átlagnál sokkal tájékozatlanabbnak érzi magát.
Tudom mit tettél idén nyáron

Tudom mit tettél idén nyáron 

A felhőtlen szórakozást vagy inkább a pénzkeresést választották idén nyáron a fiatalok? Esetleg szerették volna fejleszteni valamilyen képességüket? Hová és kikkel utaztak, mely fesztiválok iránt érdeklődtek, s miért, vagy éppen mi tartotta őket távol? Melyik fesztiválra vágytak vissza leginkább?
Az EU segít a fiatalok szerint

Az EU segít a fiatalok szerint 

A fiatalok szerint az Európai Unió munkahelyeket teremt, segíti a nyelvtanulást és a külföldi munkavállalást – áll egy most befejeződött, nem reprezentatív kutatásban.
Vállalkozó fiatalok kerestetnek!

Vállalkozó fiatalok kerestetnek! 

Az Életpálya Alapítvány immár hagyományos versenyén üzleti terv beadásával lehet indulni. A többfordulós megmérettetés során a versenyzőket szakértők segítik üzleti modelljük kidolgozásában, a legígéretesebb tervek zsűri előtt történő bemutatására pedig mentorok készítik fel a jelentkezőket.
Hol érdemes reklámozni a fiataloknak?

Hol érdemes reklámozni a fiataloknak? 

A fiatalok túlnyomó többsége (67 százaléka) máig leginkább a televízióból értesül hazánk és a világ dolgairól. A második legfontosabb hírforrásnak az internet számít, ahol átlagosan tízből hat fiatal tájékozódik a hírekről, 9 százalékuk pedig okostelefonon is követi az eseményeket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo