Fiatalok cikkek


Nem mindegy hová születünk

Nem mindegy hová születünk 

Régiónként alapvetően eltérnek a lehetőségek, de a társadalmi szokások is. A Dunántúlon hamarabb kezdenek el dolgozni és később házasodnak, míg a leginkább Észak-Magyarországon utasítják el a cigit és a drogot a fiatalok.
Maradnának a fiatalok, ha lakáshoz juthatnának

Maradnának a fiatalok, ha lakáshoz juthatnának 

Lehet, hogy nem költöznének külföldre, sőt talán előbb alapítanának családot a fiatalok, ha támogatást kapnának az otthonteremtéshez. Az egyetemisták 92 százaléka szerint egyedül nem tudnák finanszírozni a lakásvásárlást.
Kertes házról álmodnak a fiatalok – de nem hitelből

Kertes házról álmodnak a fiatalok – de nem hitelből 

A huszonéves magyar fiatalok jó része – főleg az egyetemisták – nem tervezi, hogy mihamarabb továbbáll a szülői házból. Saját kertes ház a legtöbbjük vágya, de rövid távon inkább bérlésben gondolkodnak.
Sütivel inkább szavaznak a fiatalok?

Sütivel inkább szavaznak a fiatalok? 

Egy amerikai példa alapján, muffinok segítségével próbálják rávenni a 18. életévüket idén betöltő fiatalokat arra, hogy menjenek el szavazni! A Nemzeti Sütibank elnevezésű karitatív akció azért szánta rá magát az esemény megszervezésére, mert több kutatás is bizonyítja, hogy az EU fiataljai meglehetősen motiválatlanok politikai ügyekben.
Nem törik fel a malacperselyt a gimnazisták

Nem törik fel a malacperselyt a gimnazisták 

A felmérés eredményei szerint a középiskolások legalább kétharmada nincs tisztában olyan pénzügyi alapfogalmakkal, mint például a törlesztőrészlet, a THM, a kötvény vagy az infláció. Ugyanakkor a tanulók közel fele rendszeresen megtakarít, döntő többségük elolvassa azt, amit aláír és egyre inkább jellemző rájuk a szülők pénztárcáját kímélő költekezés, valamint a tudatos tervezés.
Húszas évei végére érik pénzügyileg felnőtté a magyar

Húszas évei végére érik pénzügyileg felnőtté a magyar 

A mai fiatalok többnyire 18 és 23 éves koruk között kerülnek a pénzintézetekkel szorosabb kapcsolatba. A pénzügyi ismeretek megszerzése is egészen erre az életkorra tolódik ki, a középiskolás korosztály az átlagnál sokkal tájékozatlanabbnak érzi magát.
Tudom mit tettél idén nyáron

Tudom mit tettél idén nyáron 

A felhőtlen szórakozást vagy inkább a pénzkeresést választották idén nyáron a fiatalok? Esetleg szerették volna fejleszteni valamilyen képességüket? Hová és kikkel utaztak, mely fesztiválok iránt érdeklődtek, s miért, vagy éppen mi tartotta őket távol? Melyik fesztiválra vágytak vissza leginkább?
Az EU segít a fiatalok szerint

Az EU segít a fiatalok szerint 

A fiatalok szerint az Európai Unió munkahelyeket teremt, segíti a nyelvtanulást és a külföldi munkavállalást – áll egy most befejeződött, nem reprezentatív kutatásban.
Vállalkozó fiatalok kerestetnek!

Vállalkozó fiatalok kerestetnek! 

Az Életpálya Alapítvány immár hagyományos versenyén üzleti terv beadásával lehet indulni. A többfordulós megmérettetés során a versenyzőket szakértők segítik üzleti modelljük kidolgozásában, a legígéretesebb tervek zsűri előtt történő bemutatására pedig mentorok készítik fel a jelentkezőket.
Hol érdemes reklámozni a fiataloknak?

Hol érdemes reklámozni a fiataloknak? 

A fiatalok túlnyomó többsége (67 százaléka) máig leginkább a televízióból értesül hazánk és a világ dolgairól. A második legfontosabb hírforrásnak az internet számít, ahol átlagosan tízből hat fiatal tájékozódik a hírekről, 9 százalékuk pedig okostelefonon is követi az eseményeket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák  

A Nestlé tizedik éve vezetik az élelmiszermárkák globális rangsorát.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo