Céges biztosítás cikkek


Csak a főnökre vigyáznak a cégek?

Csak a főnökre vigyáznak a cégek? 

Ha van is biztosítás, nem arra, amire kéne – legalábbis gyakran ez a helyzet a kis- és középvállalkozások esetében a Groupama friss felmérése szerint. Inkább magukat féltik a tulajok, mint a céget.
Felelőtlenül bátrak a magyar cégek

Felelőtlenül bátrak a magyar cégek 

A környezetszennyezés, a biodiverzitás fenntartása és a klímaváltozás új és egyre növekvő mértékű kockázatot jelent a vállalkozásoknak. A hagyományos biztosítások nem fedezik az ebből fakadó károk többségét, Magyarországon mégis nagyon csekély az érdeklődés a felelősségbiztosítások iránt.
Szempontok céges biztosítás megkötéséhez

Szempontok céges biztosítás megkötéséhez 

Fabatkát sem ér egy biztosítás, ha nem cégünkre szabott és kár esetén a biztosító talál olyan kibúvót ami mentesíti a fizetés alól. Ne csak spórolni akarjunk, gondoljuk át, mire van szükség.
Csődbe is vihet egy rossz biztosítás

Csődbe is vihet egy rossz biztosítás 

A magyar vállalkozások sajnos jellemzően alulbiztosítottak, ez az a terület, amit elsők között vágtak meg a cégvezetők a válság kezdetén. A biztosítási díjak folyamatosan csökkennek, a többség azonban ezt sem fizeti ki. Pedig akár csődöt is jelenthet, ha nem védik magukat a cégek.
Rizikós a biztosításon spórolni

Rizikós a biztosításon spórolni 

Két év alatt mintegy 20 százalékkal csökkent a biztosítás díja egy átlagos kkv számára. Ennek ellenére a hazai vállalkozások még mindig alulbiztosítottak, részint a tudatosság hiánya, részint a pénzügyi vonzatok miatt.
Épületomláskor ki fizeti a károkat?

Épületomláskor ki fizeti a károkat? 

Az óbudai gázrobbanás kapcsán felmerül a kérdés: hasonló esetekben kihez fordulhatnak azok, akiknek lakásában, autójában kárt okoz egy ilyen esemény? A különböző helyzetekhez eltérő megoldások tartoznak.
Hogyan kössünk céges biztosítást?

Hogyan kössünk céges biztosítást? 

Tevékenységfüggő, hogy mire és mekkora összegű biztosítást érdemes kötni. A kisebb (legfeljebb 500 millió forintos vagyonnal rendelkező) vállalkozásoknak kínált termékek egyszerűek, az árazás pedig jelenleg – az erős piaci versenyből eredően – viszonylag kedvező.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén

Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén 

A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40 ezer forintján felül további 40 ezer forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál.
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Adózás

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt  

Az adóellenőrök országszerte ellenőrzik a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódó termékek árusítóit az üzletekben, piacokon, kitelepüléseken és az online térben.

Jogi kisokos

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái 

A cégeknek nyilvánossá kell tenniük az új pozícióikhoz tartozó fizetési információikat, a meglévő munkavállalóknak is nyilvánosnak kell majd lenniük.

Klímablog

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal?

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal? 

Gyorsuló ütemben növekednek a beruházások az energiaátmeneti eszközökbe – így látja a területen befektetők csaknem háromnegyede.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo