Cégbemutató cikkek
A sok beszéd taszítja az üzleti partnereket
Nem szükséges bemutatni cégünket egy üzleti találkozó alkalmával ahhoz, hogy vállalkozásunk fellendítésére megfelelő üzleti partnereket találjunk. A tapasztalatok azt mutatják ugyanis, hogy a termék-, vagy szolgáltatásközpontú bemutatkozások taszítják az üzleti élet képviselőit. Mészáros György, a több mint 500 üzleti találkozót megszervező és lebonyolító Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségének (MVÜK) alapítója szerint, ha valaki eladni akar egy kapcsolatépítés céljából létrejött találkán, szinte biztosan üres kézzel távozhat.
Horror Barbie - „kattanásból” sikeres vállalkozás
Hatalmas fordulatszámon pörög a Horror Barbie szalon tulajdonosa. Bár alig múlt harminc, több mint tíz éve vállalkozó. Azt állítja, nem veszi túl komolyan magát, de már most többet ért el, mint amit sokan egy életre elterveznek.
Van jövője a borbélyoknak
Bár mondhatjuk, hogy 2015 a borbélyok divatjának éve Magyarországon, nem erre a hullámra épít Rezi Ádám, az aBorbély tulajdonosa. Hosszú távra tervez, a mai gyerekekben is a későbbi törzsvendéget látja.
Az élmény mindig megéri
Fodrászatokból Dunát lehet rekeszteni, és egyik üzlet olyan, mint a másik. Nem épp az innovációról és az innovátorokról híres ez a szakma. Csakhogy ez nem igaz. Még itt is lehet egyedit, vevőcsalogatót alkotni némi fantáziával és szenvedéllyel. Aki azt gondolja, hogy ha egy fodrászatot látott, már mindet látta, még nem járt olyan szalonban, amely otthonosságra törekszik, és ahol egy vágás után – ha kedve tartja – akár pár taktust is leüthet a zongorán.
Sikersztori: a dizájn az alap
Szenvedélyes szeretettel építgeti a Kattuska márkát Tóth Kata és Horváth Attila. A házaspár nem siet sehova, de határozott elképzeléseik és nagy terveik vannak.
Ugrás közben gyártani az ejtőernyőt – ez a startup
Sikersztoriként emlegetni talán még korai, mindenesetre ígéretes hazai fejlesztés indult el, hogy meghódítsa a világot. A SOPRESO a konferenciák életét kavarja fel: a közönség tagjainak okostelefonja segítségével teszi interaktívvá az előadásokat.
A cég, amely válogathat a piacok között
A legtöbb terméknek van egy, esetleg több piaca, amelyek nagyobbak vagy kisebbek, mindenesetre pontosan körülhatárolhatóak. A startup kiválasztja a legígéretesebb piacot, és arra koncentrál. Az OptoForce csapatának azonban más úton kell elindulnia, miután kiderült, az ötlet számtalan iparágban, számtalan módon hasznosítható, de még maga a piac sincs tisztában azzal, hogy mi mindenre.
Csak olyat ígérj, amit be tudsz tartani!
„A túlélés nem a legerősebb, de nem is a legintelligensebb fajnak adatik meg, hanem annak, amelyik leginkább képes alkalmazkodni a változásokhoz.” Charles Darwin elméletét követte új márkája, a Myrla üzleti koncepciójának a kialakításakor az Aromax Zrt.
Magyar termék az űrben!
Az soha ne akarjon külpiacra lépni, aki nem korrekt a végtelenségig – vallja az Admatis Kft. egyik alapítója, Dr. Prof Bárczy Pál és fia, a céget vezető Bárczy Tamás. Az általuk képviselt üzleti modell meghozta gyümölcsét: az Admatis az első kelet-európai cég, amely beszállítói megrendeléshez jutott európai űripari projektben.