Automatizáltan lehet igazán hatékony az értékesítés

Egy jó CRM-rendszer fókuszában az értékesítési folyamat áll, lényege, hogy az összes adat és feladat naprakészen egy rendszerben van. Egy gyakorlati példán keresztül bemutatjuk, hogyan segíti a rendszer egy kereskedelmi cég működését.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Freedigitalphotos/2nix

Egy CRM-rendszer hozzájárul a pozitív ügyfélélmény eléréséhez is: jól felépített, automatizmusok által vezérelt kommunikációval szilárd kapcsolatot alakíthat ki érdeklődőivel. Számos vállalatnak nyújt segítséget a zökkenőmentes és hatékony értékesítésben. Nézzük, hogyan működik ez a Borháló esetében!

A Borháló Borkereskedelmi Kft. minőségi borok értékesítésével és borkóstolók szervezésével foglalkozik. A borászoktól felvásárolt borokat franchise-partnerek üzleteiben és webshopon értékesítik. A Borháló felépítette az üzleti modellt, amit a kiváló minőségű borral és a megszerzett kereskedelmi tapasztalattal együtt átad az üzletek vezetőinek, akik saját vállalkozásuk tulajdonosai, de együttműködnek a Borhálóval.

Olyan eszközre volt szükségük, ami képes lépést tartani összetett működésükkel, amiben vezethetik és tisztán átláthatják a párhuzamos folyamatokat. Ezért választottak CRM-et. A rendszerben kezelik a borászok megkeresését, az új üzletek megnyitását, a partnerek betanítását, valamint a visszatérő vevők generálását. Külön modulban vezetik, a borászokhoz, a franchise-partnerekhez, a vevőkhöz kapcsolódó folyamatokat és azt, hogy milyen borokat kell/szeretnének beszerezni.

A vevőkkel kapcsolatos információkat részletesen felépített adatlapokra viszik fel, hogy személyre szabottan ajánlhassanak borokat, rendezvényeket. Nagyon fontos számukra, hogy ügyfeleikkel kiváló kapcsolatot alakítsanak ki. Rögzítik például azt, hogy milyen csatornán érkezett a vevő, milyen jellegű borokat kedvel, és azt, hogy volt-e az illetőnek esetleg negatív élménye borokkal kapcsolatban. Az ügyfélszolgálatot is CRM-ben kezelik. Ide kerülnek be a felmerülő problémák a vevők, átvevők és a webshop esetében egyaránt.

Az automatizálásban rejlő lehetőségeket maximálisan kihasználják: követik, mikor járnak le a partneri szerződések, és automatikus e-maileket küldenek vevőiknek (boltajánló, köszöntő e-mailek).  A Borháló szinte a kezdetektől CRM-et használ. Használatával néhány hónap alatt sikerült kiépíteniük egy komplett franchise-rendszert, ugrásszerű növekedést értek el, és ma már országos szinten 50 partnerrel rendelkeznek.

Leskó Norbert vezérigazgató, MiniCRM Zrt.

Így lehet kontrollálni a partnereket
Több partner munkáját kellene egyszerre ellenőrizni, de képtelenség teljesen átlátni, ki és pontosan mit csinál? Egy valós példán keresztül mutatjuk be, hogyan lehet összefogni egy országos viszonteladói hálózatot CRM-mel.

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo