Automatizáltan lehet igazán hatékony az értékesítés

Egy jó CRM-rendszer fókuszában az értékesítési folyamat áll, lényege, hogy az összes adat és feladat naprakészen egy rendszerben van. Egy gyakorlati példán keresztül bemutatjuk, hogyan segíti a rendszer egy kereskedelmi cég működését.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Freedigitalphotos/2nix

Egy CRM-rendszer hozzájárul a pozitív ügyfélélmény eléréséhez is: jól felépített, automatizmusok által vezérelt kommunikációval szilárd kapcsolatot alakíthat ki érdeklődőivel. Számos vállalatnak nyújt segítséget a zökkenőmentes és hatékony értékesítésben. Nézzük, hogyan működik ez a Borháló esetében!

A Borháló Borkereskedelmi Kft. minőségi borok értékesítésével és borkóstolók szervezésével foglalkozik. A borászoktól felvásárolt borokat franchise-partnerek üzleteiben és webshopon értékesítik. A Borháló felépítette az üzleti modellt, amit a kiváló minőségű borral és a megszerzett kereskedelmi tapasztalattal együtt átad az üzletek vezetőinek, akik saját vállalkozásuk tulajdonosai, de együttműködnek a Borhálóval.

Olyan eszközre volt szükségük, ami képes lépést tartani összetett működésükkel, amiben vezethetik és tisztán átláthatják a párhuzamos folyamatokat. Ezért választottak CRM-et. A rendszerben kezelik a borászok megkeresését, az új üzletek megnyitását, a partnerek betanítását, valamint a visszatérő vevők generálását. Külön modulban vezetik, a borászokhoz, a franchise-partnerekhez, a vevőkhöz kapcsolódó folyamatokat és azt, hogy milyen borokat kell/szeretnének beszerezni.

A vevőkkel kapcsolatos információkat részletesen felépített adatlapokra viszik fel, hogy személyre szabottan ajánlhassanak borokat, rendezvényeket. Nagyon fontos számukra, hogy ügyfeleikkel kiváló kapcsolatot alakítsanak ki. Rögzítik például azt, hogy milyen csatornán érkezett a vevő, milyen jellegű borokat kedvel, és azt, hogy volt-e az illetőnek esetleg negatív élménye borokkal kapcsolatban. Az ügyfélszolgálatot is CRM-ben kezelik. Ide kerülnek be a felmerülő problémák a vevők, átvevők és a webshop esetében egyaránt.

Az automatizálásban rejlő lehetőségeket maximálisan kihasználják: követik, mikor járnak le a partneri szerződések, és automatikus e-maileket küldenek vevőiknek (boltajánló, köszöntő e-mailek).  A Borháló szinte a kezdetektől CRM-et használ. Használatával néhány hónap alatt sikerült kiépíteniük egy komplett franchise-rendszert, ugrásszerű növekedést értek el, és ma már országos szinten 50 partnerrel rendelkeznek.

Leskó Norbert vezérigazgató, MiniCRM Zrt.

Így lehet kontrollálni a partnereket
Több partner munkáját kellene egyszerre ellenőrizni, de képtelenség teljesen átlátni, ki és pontosan mit csinál? Egy valós példán keresztül mutatjuk be, hogyan lehet összefogni egy országos viszonteladói hálózatot CRM-mel.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo