Új csillaga van az autógyártásnak, a Porschét is megelőzi

A legjobb és legrosszabb autók a márkahűség szempontjából. Hányan vennék meg ugyanazt a márkát a Consumer Reports elégedettségi felmérése szerint. Több mint 330 000 járműtulajdonos válaszolt.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az első helyen egy amerikai startup márkája végzett a Rivian. Ez a cég egy 2009-ben alapított amerikai elektromos járműgyártó. A márka tulajdonosainak 86 százaléka mondta, hogy újra tőlük vásárolna. Érdekes, hogy a márka rabjai annyira ragaszkodnak gépkocsijaikhoz, hogy a többszöri visszahívás ellenére sem váltanának más típusra.

A legkevésbé lojális vásárlói a japán Infiniti márkának vannak. Ezzel teljesen borul a papírforma, hiszen a közvélekedés szerint a japán autók a legjobbak, míg az amerikaiak a legrosszabbak.

A sorvégén a Nissan luxusmárkája, az Infiniti található, a tulajdonosok mindössze 43 százaléka mondta azt, hogy a következő autójukat is ettől a márkától választaná

Az Infiniti márkakereskedések tisztában vannak a riasztó tendenciával, ennek okát pedig abban látják, hogy képtelenek voltak megújulni. Egy nemrégiben adott interjúban Steve Lapin, az Infiniti Nemzeti Kereskedői Tanácsadó Testületének elnöke azt mondta: „A termék a király. Az Infinitinek jelenleg nincsenek megfelelő termékei a piaci versenyhez.”

Véleményvezér

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo