Túl kedvező a lakásbiztosítás? Érdemes a mélyére nézni!

A lakásbiztosítással rendelkezők 60 százaléka hallott már a lakáskampányról, közülük minden harmadik élt is az átkötés lehetőségével tavaly. A Groupama Biztosító és az OTP Bank megbízásából készült reprezentatív kutatás arra is rávilágított, hogy annak ellenére, hogy a piacot elárasztják az akciós ajánlatok, a lakásbiztosítások esetében az ár-érték arány a meghatározó. A tavaly váltók jelentős része még díjemelést is vállalt, hogy aktualizálja otthonára vonatkozó szerződését. Mindemellett a biztosítással rendelkezők csak alig több mint fele gondolja úgy, hogy a biztosítási összeg fedezné ingatlanának helyreállítási költségeit egy esetleges káresemény után, így sokaknál továbbra is aktuális lehet a felülvizsgálat.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A kutatásban részt vevők válaszaiból az is kiderült, hogy azok körében, akik tavaly nem váltottak, minden tizedik embert a hűségszerződése tartotta vissza, mert attól féltek, hogy akár visszamenőleg is veszteség érheti őket.

A Groupama Biztosító ezért is határozott úgy, hogy a 2025-ös kampány indulására díjstruktúráját egyszerűbbé, átláthatóbbá teszi. Az ügyfelek által fontosnak tartott rugalmasság filozófiájával ellentétes hűségidőt kivezeti, méghozzá úgy, hogy minden ügyfele megkaphassa a korábban ennek vállalásáért járó kedvezményt.

„Fair filozófiánk mentén a célunk az, hogy ne különböző adminisztratív eszközökkel láncoljuk magunkhoz vagy korlátozzuk az ügyfeleinket, hanem személyre szabható termékeink, országosan elérhető szakértő tanácsadóink és ügyfélpontjaink, illetve a minél gyorsabb és hatékonyabb kárügyintézés miatt válasszanak minket minél többen” – hangsúlyozta Szobonya László.

A legtöbben személyesen kötötték

Az elmúlt időszak inflációs környezete miatt mindenképpen érdemes átnézni a 2-3 évnél régebbi szerződéseket, ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy a szerződések átdolgozására ugyanannál a biztosítónál az év bármely időszakában lehetőség nyílik, nem szükséges ezt erre a nagy forgalmú időszakra ütemezni.

Az idei kampányban a várakozások szerint legalább annyian keresik majd meg a biztosítókat a különböző értékesítési csatornákon, mint tavaly. A lakosság is egyre tájékozottabb, tudatosabb a lakásbiztosításokkal kapcsolatban, az alkuszok aktivitása is nőhet, emellett jelentősen nő a márciusi évfordulós szerződések aránya is.

Véleményvezér

Megérkezett Magyarországra az új ukrán nagykövet, aki kárpátaljai magyar

Megérkezett Magyarországra az új ukrán nagykövet, aki kárpátaljai magyar 

Nem biztos, hogy Szijjártó Péter örül az új ukrán nagykövetnek.
Ellenvélemény az állampapírokról

Ellenvélemény az állampapírokról 

Állampapír kontra részvény.
Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo