A kutatásban részt vevők válaszaiból az is kiderült, hogy azok körében, akik tavaly nem váltottak, minden tizedik embert a hűségszerződése tartotta vissza, mert attól féltek, hogy akár visszamenőleg is veszteség érheti őket.
A Groupama Biztosító ezért is határozott úgy, hogy a 2025-ös kampány indulására díjstruktúráját egyszerűbbé, átláthatóbbá teszi. Az ügyfelek által fontosnak tartott rugalmasság filozófiájával ellentétes hűségidőt kivezeti, méghozzá úgy, hogy minden ügyfele megkaphassa a korábban ennek vállalásáért járó kedvezményt.
„Fair filozófiánk mentén a célunk az, hogy ne különböző adminisztratív eszközökkel láncoljuk magunkhoz vagy korlátozzuk az ügyfeleinket, hanem személyre szabható termékeink, országosan elérhető szakértő tanácsadóink és ügyfélpontjaink, illetve a minél gyorsabb és hatékonyabb kárügyintézés miatt válasszanak minket minél többen” – hangsúlyozta Szobonya László.
A legtöbben személyesen kötötték
Az elmúlt időszak inflációs környezete miatt mindenképpen érdemes átnézni a 2-3 évnél régebbi szerződéseket, ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy a szerződések átdolgozására ugyanannál a biztosítónál az év bármely időszakában lehetőség nyílik, nem szükséges ezt erre a nagy forgalmú időszakra ütemezni.
Az idei kampányban a várakozások szerint legalább annyian keresik majd meg a biztosítókat a különböző értékesítési csatornákon, mint tavaly. A lakosság is egyre tájékozottabb, tudatosabb a lakásbiztosításokkal kapcsolatban, az alkuszok aktivitása is nőhet, emellett jelentősen nő a márciusi évfordulós szerződések aránya is.