A legnagyobb csökkenést a televízióknál (-16 százalék), a laptopoknál (-29 százalék) és a hűtőszekrényeknél (-12 százalék) láttunk.
A GfK Kiskereskedelmi panelje által mért termékcsoportok közül a Black Friday hetek alatt legtöbbet eladott termékek top 10-es listája, az előző évhez képesti változással darabszám alapon:
A webes értékesítés szerepe idén is megugrott ezekben a hetekben, szektoronként változó, de nagyjából 40-45 százalék körül mozog az online részesedés. Kivételt képez az IT szektor, ahol ezen hetek alatt eladott notebookok 60 százaléka online került értékesítésre.
Ami a költések abszolút értékét illeti, a húzó termékeknél nagy változás nem történt: 2022-ben és 2023-ban is 170 ezer Ft körüli összegben vásároltunk televíziót és okostelefont, valamint játékkonzolt, ami jelentős növekedést hozott a Black Friday időszakában is.