Gfk kutatás cikkek


Képtelen javulni a magyar vásárlóerő

Képtelen javulni a magyar vásárlóerő 

Az európai átlag 60 százaléka.
A magyarországi vásárlóerő lejjebb csúszott az európai ranglistán

A magyarországi vásárlóerő lejjebb csúszott az európai ranglistán 

A nádudvariak vásárlóereje nagyot bukott.
Jóval kevesebb nagy háztartásigépet vettünk

Jóval kevesebb nagy háztartásigépet vettünk 

Magasabb minőségű készülékeket vesznek a magyarok, de jelentős a visszaesés a hazai háztartásigép-piacon.
Nem hozott áttörést a Black Friday

Nem hozott áttörést a Black Friday  

A műszaki elektronika és a tartós fogyasztási cikkek globális piaca idén is kihívásokkal teli promóciós szezonnal néz szembe.
Hátul kullogunk: Magyarország ebben is messze elmarad az európai átlagtól

Hátul kullogunk: Magyarország ebben is messze elmarad az európai átlagtól  

Magyarországon az egy főre jutó átlagos vásárlóerő közel 15 százalékos növekedéssel 8.751 euróra emelkedett.
Soha nem voltak még ilyen rossz hangulatban a németek

Soha nem voltak még ilyen rossz hangulatban a németek 

Rekordalacsony fogyasztói hangulatindexet mért júliusra a GfK gazdaságkutató intézet Németországban; a mutató a júniusi mínusz 26,2 pontról mínusz 27,4 pontra csökkent, bár kissé kedvezőbbnek bizonyult a mínusz 27,7 pontos piaci előrejelzésnél.
Némileg optimistábbak a németek

Némileg optimistábbak a németek 

Az elemzők által várt minimális mértékben javult a GfK piackutató intézet német fogyasztói hangulatindexe júniusra, miután előzőleg történelmi mélypontra esett az Ukrajna elleni orosz invázió hatásai miatt.
A távmunka és az otthoni főzés is komolyan fellendítette a műszaki cikkek piacát

A távmunka és az otthoni főzés is komolyan fellendítette a műszaki cikkek piacát 

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért kiemelkedő értékesítésekkel való összehasonlítás miatt 2021 második félévére a GfK a növekedés mérséklődését várja. A növekedés fő hajtóereje továbbra is az otthonról végzett munka, oktatás, szórakozás és az otthoni főzés folyamatosságát szolgáló technológiai megoldásoknak köszönhető.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 88. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Adózás

Annyi adóváltozás lesz jövőre, hogy mindenkit érint

Annyi adóváltozás lesz jövőre, hogy mindenkit érint 

Olyan átfogó adóváltozások lépnek hatályba, amelyek egyszerre érintik a lakosságot, a kis- és középvállalkozásokat, valamint a nagyvállalati szereplőket.

Cégblog

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját?

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját? 

A vállalati digitalizáció gyorsulása egyre több KKV számára teszi kulcskérdéssé, hogy milyen eszközökkel dolgozunk.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Iványi Gábort tovább üldözi a Fidesz

Iványi Gábort tovább üldözi a Fidesz 

Ha nem volt gond a munkájukkal, vajon miért kellett más szervezet?

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo