Gfk kutatás cikkek


A magyarországi vásárlóerő lejjebb csúszott az európai ranglistán

A magyarországi vásárlóerő lejjebb csúszott az európai ranglistán 

A nádudvariak vásárlóereje nagyot bukott.
Jóval kevesebb nagy háztartásigépet vettünk

Jóval kevesebb nagy háztartásigépet vettünk 

Magasabb minőségű készülékeket vesznek a magyarok, de jelentős a visszaesés a hazai háztartásigép-piacon.
Nem hozott áttörést a Black Friday

Nem hozott áttörést a Black Friday  

A műszaki elektronika és a tartós fogyasztási cikkek globális piaca idén is kihívásokkal teli promóciós szezonnal néz szembe.
Hátul kullogunk: Magyarország ebben is messze elmarad az európai átlagtól

Hátul kullogunk: Magyarország ebben is messze elmarad az európai átlagtól  

Magyarországon az egy főre jutó átlagos vásárlóerő közel 15 százalékos növekedéssel 8.751 euróra emelkedett.
Soha nem voltak még ilyen rossz hangulatban a németek

Soha nem voltak még ilyen rossz hangulatban a németek 

Rekordalacsony fogyasztói hangulatindexet mért júliusra a GfK gazdaságkutató intézet Németországban; a mutató a júniusi mínusz 26,2 pontról mínusz 27,4 pontra csökkent, bár kissé kedvezőbbnek bizonyult a mínusz 27,7 pontos piaci előrejelzésnél.
Némileg optimistábbak a németek

Némileg optimistábbak a németek 

Az elemzők által várt minimális mértékben javult a GfK piackutató intézet német fogyasztói hangulatindexe júniusra, miután előzőleg történelmi mélypontra esett az Ukrajna elleni orosz invázió hatásai miatt.
A távmunka és az otthoni főzés is komolyan fellendítette a műszaki cikkek piacát

A távmunka és az otthoni főzés is komolyan fellendítette a műszaki cikkek piacát 

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért kiemelkedő értékesítésekkel való összehasonlítás miatt 2021 második félévére a GfK a növekedés mérséklődését várja. A növekedés fő hajtóereje továbbra is az otthonról végzett munka, oktatás, szórakozás és az otthoni főzés folyamatosságát szolgáló technológiai megoldásoknak köszönhető.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment

Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment 

A Schneider Electric jövőformáló vállalatként eszközök, alkalmazások és szolgáltatások széles skálájával segíti ügyfeleit és partnereit.
Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak?

Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak? 

Egy hitel gyakran komoly kihívást jelent a cégek.

Költségkímélés

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik  

A magyarok harmada nem tud bejáratott, megbízható szakemberhez fordulni otthoni műszaki probléma vagy egyéb váratlan javítást, szerelést igénylő helyzet esetén.

Cégblog

Sikerült a Mol tesztje, a próbagyártás is megvolt Tiszaújvárosban

Sikerült a Mol tesztje, a próbagyártás is megvolt Tiszaújvárosban 

Körforgásos alapanyagot használtak fel a Mol Petrolkémia tiszaújvárosi telephelyén, az első próbagyártás sikeresen lezárult. 

Klímablog

Fontos pályázat rajtol: így szerezhet cégének akár 1 milliárd forintot energiatárolásra

Fontos pályázat rajtol: így szerezhet cégének akár 1 milliárd forintot energiatárolásra 

Hamarosan elindul a pályázat a vállalkozásoknak a Jedlik Ányos Energetikai Programon belül.

Gazdaság

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik  

A magyarok harmada nem tud bejáratott, megbízható szakemberhez fordulni otthoni műszaki probléma vagy egyéb váratlan javítást, szerelést igénylő helyzet esetén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo