Kezdődik a vásárlási szezon a Singles' Day-jel
Ma, november 11-én van a Singles’ Day (Szinglik napja). Ez a nem hivatalos ünnep Kínából indult, és az egyedülállók számára a szórakozás és a kényeztetés céljából tartják. Ez mára az egyik legnagyobb vásárlási eseménnyé vált világszerte, amely eléri a Black Friday szintjét eladásokban. Magyarországon is egyre népszerűbb, mivel hazai és nemzetközi márkák kihasználják ezt az alkalmat, hogy korai ünnepi ajánlatokkal vonzzák a vásárlókat. Bár nem olyan elterjedt, mint a Black Friday, egyre jelentősebb dátummá válik az online vásárlási akciók szempontjából.
Közeleg a Black Friday
Az év egyik legjobban várt vásárlási eseménye, a Black Friday is közeleg, és a Revolut célja, hogy a biztonságos vásárláshoz szükséges ismeretekkel és eszközökkel biztosítsa a fogyasztókat. Az óriási kedvezményekkel fémjelzett esemény az Egyesült Államokban indult, és a Hálaadás (Thanksgiving) utáni napon tartják. Magyarországon általában ugyanezen a napon zajlik az esemény – idén november 29-én.
A Dynata által a magyar lakosság reprezentatív mintáján, 1.000 fő körében végzett legutóbbi felmérés szerint a megkérdezettek közel fele (49 százalék) jelezte, hogy a Black Friday és az ünnepi szezonban kevesebbet fog költeni a gazdasági kihívások miatt. Ennek ellenére a szezonális ajánlatok és kedvezmények továbbra is vonzóak: a válaszadók 75 százaléka tervezi, hogy vásárol, ha jó ajánlatokat talál.