Haldoklik a fesztiválpiac, a Sziget Fesztivál is végveszélyben

Az idei hazai fesztiválszezon világosan megmutatta: a látogatói és a fogyasztói szokások radikálisan változnak. Andrejszki Richárd, a Chef Market Zrt. vezérigazgatója szerint ez az év rávilágított arra, hogy a fesztiválok lényegesen rosszabbul teljesítenek, mint korábban.

A fesztiváloknak el kell érniük, hogy ne csak egyszeri élményként, hanem folyamatosan visszatérő impulzusként legyenek jelen a közönség életében.

Folyamatos élmények a fesztiválszezonon túl

Az idei szezon tehát világosan üzen: a hagyományos szervezési modellek ideje lejárt. A generációváltás, a rövidült figyelem, a megváltozott fogyasztás és az online tér dominanciája alapjaiban formálja a piacot. „Aki ma nemcsak koncertet és fellépőt, hanem komplex, a generáció igényeire szabott élményt ad – az marad talpon” – zárta elemzését a Chef Market vezérigazgatója.

Véleményvezér

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.
Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében

Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében 

Orbán Viktor ukránellenes politikája számára rossz hír érkezett.
Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo