Sziget Fesztivál cikkek


Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon

Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon 

A fiatalok több mint fele szülői forrásból jár fesztiválozni évente jellemzően 1-2 alkalommal, melyeken egyenként átlagosan 39.312 forintot költenek el, derült ki a BME Egyetemi Napok szervezőinek megbízásából készült kutatásból. A kérdőívre adott több ezer válasz alapján kijelenthető, hogy a fiatalok inkább bérletet vesznek, a legfontosabb elemeknek pedig a hangulatot és a zenei kínálatot tartják egy fesztiválon.
Megtelt a Sziget

Megtelt a Sziget 

Már a nyitónapon 95 ezren voltak a fesztiválon.
Eldőlt: idén sem lesz Sziget

Eldőlt: idén sem lesz Sziget 

A szervezők már 2022-re koncentrálnak.
Nemzetközi környezetvédelmi díjat nyert a Sziget

Nemzetközi környezetvédelmi díjat nyert a Sziget 

A fesztivál idén már a második, zöld tevékenységét méltató nemzetközi elismerését zsebelhette be.
Máshogy költenek már a bulikirályok   

Máshogy költenek már a bulikirályok   

2019-ben a korábbinál némileg gyengébb évet zár pénzügyileg a hazai fesztiválpiac legnagyobb szereplője. A látogatók rövidebb időre jönnek, mint korábban – ez általános tendencia, mindenhol a világban így van –, mivel az emelkedő költségekkel lépést kell tartani a jegyáraknak, ráadásul a telt házas arénakoncertek és szólóbulik is egyre inkább konkurenciát jelentenek. Interjú Fülöp Zoltánnal, a Sziget Zrt. egyik fesztiváligazgatójával.
Miért éri meg egy cégnek a SZIGET?

Miért éri meg egy cégnek a SZIGET? 

Egyre több cég, és márka jelenik meg a magyar fesztiválokon, és közülük is a budapesti SZIGET-en. Miért lesz egyre népszerűbb a legnagyobb magyar fesztivál a vállalkozások körében?
Egyre ismertebbek és népszerűbbek a fesztiválok

Egyre ismertebbek és népszerűbbek a fesztiválok 

Az évek múlásával egyre többen vesznek részt valamilyen fesztiválon. Számszerűsítve ez a lakosság több mint felét jelenti. Akik nem vesznek részt egyik fesztiválon sem, azok is ismerik őket. Ugyanis 10-ből 9 ember legalább egy, de sokan akár négy vagy több fesztivált is meg tudnak nevezni, ha erre kérik.
Erre figyeljen, ha nem kap számlát a fesztiválon

Erre figyeljen, ha nem kap számlát a fesztiválon 

A nyári időszakban sok kereskedő és vendéglős kitelepül alkalmi rendezvényekre, sőt van, aki kifejezetten csak ilyen keretek között működik. A számla- vagy nyugtaadás azonban ilyenkor is kötelező. Az online pénztárgép kötelező használata az alkalmi rendezvényeken, vásárokon a tevékenység statisztikai besorolásától függ. A NAV néhány fontos szabályra hívja fel a figyelmet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo