Sziget Fesztivál cikkek


Haldoklik a fesztiválpiac, a Sziget Fesztivál is végveszélyben

Haldoklik a fesztiválpiac, a Sziget Fesztivál is végveszélyben 

A fesztiválpiac visszaesése.
Ezt gondolják a magyarok Bindzsisztán vezetőjének fejbelövéséről

Ezt gondolják a magyarok Bindzsisztán vezetőjének fejbelövéséről 

Valamint az északír zenekar kitiltásáról? Felmérték.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon

Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon 

A fiatalok több mint fele szülői forrásból jár fesztiválozni évente jellemzően 1-2 alkalommal, melyeken egyenként átlagosan 39.312 forintot költenek el, derült ki a BME Egyetemi Napok szervezőinek megbízásából készült kutatásból. A kérdőívre adott több ezer válasz alapján kijelenthető, hogy a fiatalok inkább bérletet vesznek, a legfontosabb elemeknek pedig a hangulatot és a zenei kínálatot tartják egy fesztiválon.
Megtelt a Sziget

Megtelt a Sziget 

Már a nyitónapon 95 ezren voltak a fesztiválon.
Eldőlt: idén sem lesz Sziget

Eldőlt: idén sem lesz Sziget 

A szervezők már 2022-re koncentrálnak.
Nemzetközi környezetvédelmi díjat nyert a Sziget

Nemzetközi környezetvédelmi díjat nyert a Sziget 

A fesztivál idén már a második, zöld tevékenységét méltató nemzetközi elismerését zsebelhette be.
Máshogy költenek már a bulikirályok   

Máshogy költenek már a bulikirályok   

2019-ben a korábbinál némileg gyengébb évet zár pénzügyileg a hazai fesztiválpiac legnagyobb szereplője. A látogatók rövidebb időre jönnek, mint korábban – ez általános tendencia, mindenhol a világban így van –, mivel az emelkedő költségekkel lépést kell tartani a jegyáraknak, ráadásul a telt házas arénakoncertek és szólóbulik is egyre inkább konkurenciát jelentenek. Interjú Fülöp Zoltánnal, a Sziget Zrt. egyik fesztiváligazgatójával.
Miért éri meg egy cégnek a SZIGET?

Miért éri meg egy cégnek a SZIGET? 

Egyre több cég, és márka jelenik meg a magyar fesztiválokon, és közülük is a budapesti SZIGET-en. Miért lesz egyre népszerűbb a legnagyobb magyar fesztivál a vállalkozások körében?
Egyre ismertebbek és népszerűbbek a fesztiválok

Egyre ismertebbek és népszerűbbek a fesztiválok 

Az évek múlásával egyre többen vesznek részt valamilyen fesztiválon. Számszerűsítve ez a lakosság több mint felét jelenti. Akik nem vesznek részt egyik fesztiválon sem, azok is ismerik őket. Ugyanis 10-ből 9 ember legalább egy, de sokan akár négy vagy több fesztivált is meg tudnak nevezni, ha erre kérik.

Erre figyeljen, ha nem kap számlát a fesztiválon 

A nyári időszakban sok kereskedő és vendéglős kitelepül alkalmi rendezvényekre, sőt van, aki kifejezetten csak ilyen keretek között működik. A számla- vagy nyugtaadás azonban ilyenkor is kötelező. Az online pénztárgép kötelező használata az alkalmi rendezvényeken, vásárokon a tevékenység statisztikai besorolásától függ. A NAV néhány fontos szabályra hívja fel a figyelmet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Adózás

Vagyonadó: tényleg szükség van rá?

Vagyonadó: tényleg szükség van rá?  

A vagyoni egyenlőtlenségeket jelentő pozitív hatását az empirikus adatok nem támasztják alá.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Gazdaság

Ársapkát húztak a garzonlakásokra

Ársapkát húztak a garzonlakásokra  

Megtorpant az első lakásvásárlók kedvenceinek számító fővárosi garzonok drágulása.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo