Sziget Fesztivál cikkek


Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon

Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon 

A fiatalok több mint fele szülői forrásból jár fesztiválozni évente jellemzően 1-2 alkalommal, melyeken egyenként átlagosan 39.312 forintot költenek el, derült ki a BME Egyetemi Napok szervezőinek megbízásából készült kutatásból. A kérdőívre adott több ezer válasz alapján kijelenthető, hogy a fiatalok inkább bérletet vesznek, a legfontosabb elemeknek pedig a hangulatot és a zenei kínálatot tartják egy fesztiválon.
Megtelt a Sziget

Megtelt a Sziget 

Már a nyitónapon 95 ezren voltak a fesztiválon.
Eldőlt: idén sem lesz Sziget

Eldőlt: idén sem lesz Sziget 

A szervezők már 2022-re koncentrálnak.
Nemzetközi környezetvédelmi díjat nyert a Sziget

Nemzetközi környezetvédelmi díjat nyert a Sziget 

A fesztivál idén már a második, zöld tevékenységét méltató nemzetközi elismerését zsebelhette be.
Máshogy költenek már a bulikirályok   

Máshogy költenek már a bulikirályok   

2019-ben a korábbinál némileg gyengébb évet zár pénzügyileg a hazai fesztiválpiac legnagyobb szereplője. A látogatók rövidebb időre jönnek, mint korábban – ez általános tendencia, mindenhol a világban így van –, mivel az emelkedő költségekkel lépést kell tartani a jegyáraknak, ráadásul a telt házas arénakoncertek és szólóbulik is egyre inkább konkurenciát jelentenek. Interjú Fülöp Zoltánnal, a Sziget Zrt. egyik fesztiváligazgatójával.
Miért éri meg egy cégnek a SZIGET?

Miért éri meg egy cégnek a SZIGET? 

Egyre több cég, és márka jelenik meg a magyar fesztiválokon, és közülük is a budapesti SZIGET-en. Miért lesz egyre népszerűbb a legnagyobb magyar fesztivál a vállalkozások körében?
Egyre ismertebbek és népszerűbbek a fesztiválok

Egyre ismertebbek és népszerűbbek a fesztiválok 

Az évek múlásával egyre többen vesznek részt valamilyen fesztiválon. Számszerűsítve ez a lakosság több mint felét jelenti. Akik nem vesznek részt egyik fesztiválon sem, azok is ismerik őket. Ugyanis 10-ből 9 ember legalább egy, de sokan akár négy vagy több fesztivált is meg tudnak nevezni, ha erre kérik.
Erre figyeljen, ha nem kap számlát a fesztiválon

Erre figyeljen, ha nem kap számlát a fesztiválon 

A nyári időszakban sok kereskedő és vendéglős kitelepül alkalmi rendezvényekre, sőt van, aki kifejezetten csak ilyen keretek között működik. A számla- vagy nyugtaadás azonban ilyenkor is kötelező. Az online pénztárgép kötelező használata az alkalmi rendezvényeken, vásárokon a tevékenység statisztikai besorolásától függ. A NAV néhány fontos szabályra hívja fel a figyelmet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.
Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket

Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket 

Interjú Jeney Attilával, a MABISZ kommunikációs igazgatójával.

Pénzszerzés

Felfoghatatlan pénzeket tesznek zsebre a bankvezérek

Felfoghatatlan pénzeket tesznek zsebre a bankvezérek  

Sergio Ermotti, a svájci UBS vezérigazgatója volt tavaly a legjobban fizetett bankvezető a kontinentális Európában.

Jogi kisokos

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni  

Az új ingatlan-nyilvántartási törvény átalakította a több részletben megvásárolt vagy feltételhez kötött ingatlanok bejegyzésének a rendszerét.

Cégblog

A bolti árukészlet bánta az adótartozást, inkább fizetett a trükköző vállalkozás

A bolti árukészlet bánta az adótartozást, inkább fizetett a trükköző vállalkozás 

A beszerzési számlák 90 százaléka fiktív volt abban a távol-keleti tulajdonú kiskereskedésben, ahol a NAV revizorai ellenőriztek.

Klímablog

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz  

Már csaknem 10 milliónál jár a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. kötelező visszaváltási rendszerében, a REpont applikáción keresztül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo