Társadalom

álhír, figyelemgazdaság, marketing, média, sajtó

Verseny a figyelemért

Zubor Zalán

Gyakori kritika a közösségi médiával kapcsolatban, hogy véleménybuborékba zárják az embereket. Az algoritmusok miatt folyamatosan olyan tartalmakkal találkozunk, mint amilyenekkel kapcsolatban korábban jeleztük: ez nekünk tetszik. Így az algoritmusok elzárnak minket a miénktől különböző véleményektől, folyamatosan csak azt halljuk, amit szeretnénk hallani. A kritika jogos, de csak félig fedi a valóságot.

Tovább olvasom »
alvás, hatékonyság, kiégés, pihenés

Hét tipp, hogyan szokj le a szundi gombról

piacesprofit.hu

Több kutatás is igazolta már korábban, hogy a kiemelkedően sikeres, gazdag emberek többsége korán kelő. Küldetéstudattal eltelve ébrednek, és már a kora reggeli órákban elkezdenek edzeni vagy átolvasni az újságokat. Szántó Péter egy appra bukkant, ami megváltoztatta ébredési szokásait – és az életét.

Tovább olvasom »
információs társadalom, internethasználat

A magyar gyerekek negyedét éri online zaklatás

kfarkas

Megdöbbentő adatokra derült fény a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság reprezentatív kutatásából. A magyar gyerekek – különösen a lányok – negyedét éri online zaklatás. Ennek fényében elgondolkodtató, hogy a szülők egy jelentős részét különösebben nem izgatja, mibe fut a gyerek a neten.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor