- Átlátható a szórólap!
Éppen ezért célszerű különböző meggyőző elemeket használni:
- Figyelemfelkeltő képet;
- Problémacentrikus vagy egy konkrét előnyt bemutató címsort;
- Cselekvésre, vásárlásra buzdító mondatokat;
- Figyelemfelkeltő tipográfiát
- Ellenállhatatlan ajánlat!
Kínálat: Hajvágást vállalunk
Ellenállhatatlan ajánlat:
„Problémás, vékonyszálú, töredező női hajak specialistája várja Önt légkondicionált szalonunkban.”Ehhez az ellenállhatatlan ajánlathoz pedig egy nagyon ütős képet válasszunk!
Kínálat: Kézi autómosó
Szerzőnkről:
„Kézi autómosó tisztasággaranciával”
- Szórólap a borítékban!
- Célcsoport a szórólapon!
„Egy csodálatos hétvége azoknak, akik nemcsak kényelmes hotel szobánkat, de Eger ezeregy szépségét is felfedeznék…”
- Problémamegoldás!
- Megoldás a problémára!
-
Amatőr logóval a cég is amatőrnek látszikSok cégvezető a költséghatékonyság jegyében olyasmin is spórol, amin nem kellene. Az egyik ilyen az arculat és logó megtervezése és elkészítése, márpedig ezen a területen drágán ráfizethetünk a spórolásra – figyelmeztet Kocsis Zoltán kreatív ügynökségi igazgató.
- Instrukciók!
„Hívja a 666 6666-os telefonszámot minden munkanap reggel 8-tól este 5-ig, és kollégánk minden kérdésére választ ad!”Ezek után, hogy fog kinézni a szórólap?
- Figyelemfelkeltő szöveg
- Figyelemfelkeltő nagy kép
- Figyelemfelkető betűtipus
- Ellenállhatatlan ajánlat
Kocsis Zoltán
Kreatív Ügynökségi igazgató
Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.