Vizuális marketing cikkek


Logó a képernyőn, így kerüld el a halálsarkot

Logó a képernyőn, így kerüld el a halálsarkot 

Létezik egy hely a képernyőn, amit jobb messziről elkerülni. Feltéve persze, ha olyan információkat akarunk közölni a látogatóinkkal, amit szeretnénk, ha észrevennének – figyelmeztet Földi Miklós Dániel reklámpszichológus szakértőnk.
Vevővélemény: százezreket ér

Vevővélemény: százezreket ér 

Bevennél egy olyan gyógyszert, amit Te próbálnál ki először? Beülnél egy olyan autóba, aminek a legelső darabja éppen most gördült le a gyártósorról, és még egy törésteszten sem vett részt? Ugye te sem feküdnél egy olyan sebész kése alá, aki még nem végzett az egyetemen?
Három tanács, hogyan fogja betartani a grafikusod a határidőket

Három tanács, hogyan fogja betartani a grafikusod a határidőket 

Amikor már megrendeltük egy grafikustól a munkát, mit várhatunk el annak érdekében, hogy úgy érezzük, maximálisan kiszolgáltak minket és nyugodtak lehetünk, hogy tartani fogják a határidőket?
5 grafikai trend 2019-re: van élet a Helveticán túl?

5 grafikai trend 2019-re: van élet a Helveticán túl? 

Visszatekintve 2018 első félévére, már láthatjuk, hogy mik voltak a legmeghatározottabb irányzatok az első fél évben és mit jósolhatunk a 2019-es évre. Az év eleje nem hozott nagy meglepetéseket. Viszont annál mozgalmasabb év második felét és jövő évet várunk.
A jó arculat már fél siker

A jó arculat már fél siker 

Milyen ügyes, kreatív grafikai és nyomdai megoldásokkal dobhatod fel a reklámanyagaidat és a marketinged? A Piac & Profit szakértőjének tippjeivel jobban beleláthatsz vevőid, ügyfeleid, vendégeid gondolataiba és garantáltan több érdeklődőt szerezz cégednek…
Ügyes megoldások, hogy az érdeklődőkből vevő legyen

Ügyes megoldások, hogy az érdeklődőkből vevő legyen 

Számos cég elengedi az érdeklődőket, akik csak nézelődni tévednek az online felületre, vagy a boltba. Pedig ezek az ügyfelek már eljutottak hozzá és vásárolnának is. Szakértőnk ad néhány tippet, hogyan faraghatunk vásárlót az érdeklődőből.
Hogyan lesz a címke a marketing kulcsa?

Hogyan lesz a címke a marketing kulcsa? 

Gondoltál már valaha úgy a terméked címkéjére, mint egy marketingeszközre? Ha nem, akkor mindenképp kellene. A címkéd lehet az utolsó pont, amely meggyőzi a vásárlókat a terméked minőségéről és hitelességéről. Épp ezért kellő figyelmet kell kapnia a tervezésének és a kivitelezésének - hívták fel a figyelmet a Dekortár kft. szakértői.
Beszélő színek: ne hagyjuk figyelmen kívül a lélektani hatást

Beszélő színek: ne hagyjuk figyelmen kívül a lélektani hatást 

A színek érzéseket generálnak. Az érzések cselekvést. A cselekvésekre ösztönzés pedig bevételt növelhet. Melyek ezek a színek, amelyekről elmondhatjuk, hogy vásárlásra ösztönző cselekvést generálhatunk? Milyen színeket válasszunk, ha a nyomtatás után vevőmágnesként működő kiadványt akarunk a kezünkbe kapni? Szakértőnk segítségével elmélyedünk a nyomdai munkákban, kiadványoknál szórólapoknál használt színek világában.
Nyolc tipp, hogy ne a kukában végezze a szórólap

Nyolc tipp, hogy ne a kukában végezze a szórólap 

Sok cég évi több százezer forintot elkölt szórólapozásra, de semmi eredménye sincs. Akármilyen ütős is benne az ajánlat, vevő szinte egy sem, a legtöbb szórólap ráadásul olvasás nélkül végzi a kukában. Azonban létezik 8 nagyon ügyes trükk, amivel egy szórólap kitűnhet a tömegből, amit garantáltan elolvasnak az emberek, és végre vevőket, jól fizető vevőket is szállít – hívta fel a figyelmet szakértőnk, Kocsis Zoltán.
Amatőr logóval a cég is amatőrnek látszik

Amatőr logóval a cég is amatőrnek látszik 

Sok cégvezető a költséghatékonyság jegyében olyasmin is spórol, amin nem kellene. Az egyik ilyen az arculat és logó megtervezése és elkészítése, márpedig ezen a területen drágán ráfizethetünk a spórolásra – figyelmeztet Kocsis Zoltán kreatív ügynökségi igazgató.

Kiadványban legyél maximalista 

A kiadványok, prospektusok még ma is a leghatékonyabb marketingeszközök közé tartoznak, de csak akkor tudod eljuttatni a célközönségedhez az üzenetedet, csak akkor lesznek elkészült kiadványaid vevőszerző kiadványok, ha jól kommunikálható és figyelemfelkeltő képek és tipográfiai elemek jelennek meg benne – figyelmeztet szakértőnk, Kocsis Zoltán, aki öt plusz egy tippet ad a vállalkozásoknak, hogy mire ügyeljenek nyomtatványaik megálmodásánál.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Jobban váltja a devizát egy magyar bank, mint a Revolut

Jobban váltja a devizát egy magyar bank, mint a Revolut 

Eddig leginkább csak a fintech-cégeknél - mint a Revolut - látott funkciót vezetett be a Gránit Bank mobilapplikációjában.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Az ártalomcsökkentés széles skálán mozog: az egészségedről te döntesz!

Az ártalomcsökkentés széles skálán mozog: az egészségedről te döntesz! 

Hajlamosak vagyunk a betegségekre valamiféle kivédhetetlen sorscsapásként tekinteni, pedig a tudomány tényei és a számok egészen mást mutatnak: a személyes döntéseinknek, a tudatos választásainknak meglepően nagy hatásuk van az egészségünkre.
Hogyan választ autót egy profi? Akinek több száz autó van a “keze” alatt - beszélgetés Fehér Tamással, a Colas magyarországi cégcsoportjának flottavezetőjével

Hogyan választ autót egy profi? Akinek több száz autó van a “keze” alatt - beszélgetés Fehér Tamással, a Colas magyarországi cégcsoportjának flottavezetőjével 

Az autóvásárlás örömteli dolog, ám sokszor nem egyszerű kiválasztani a legmegfelelőbbet, akár magánszemélyről, akár cégről van szó.

Költségkímélés

A víz a legnagyobb veszedelem a lakásbiztosításoknál

A víz a legnagyobb veszedelem a lakásbiztosításoknál 

Az elmúlt napokat jellemző télies, havas időjárás ismét megmutatta, hogy érdemes védekezni a különböző káreseményekkel szemben.

Pénzszerzés

Támogatás céges villanyautókra: újabb részletek derültek ki a programról

Támogatás céges villanyautókra: újabb részletek derültek ki a programról  

Februárban rajtolhat el a vállalkozások elektromosjármű-beszerzéseit támogató program .

Adózás

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól  

Jövő évtől ugyanis ezek a cégek adómentesen adhatnak részesedést munkavállalóiknak és vezető tisztségviselőiknek.

Jogi kisokos

Számháború a Volánbusz sztrájkjánál

Számháború a Volánbusz sztrájkjánál  

Nem okozott sem káoszt, sem jelentősebb fennakadást a Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet által meghirdetett munkabeszüntetés első napja.

Cégblog

Kiderült, nyitva lesz-e az Auchan december 24-én

Kiderült, nyitva lesz-e az Auchan december 24-én 

Rengeteg üzlet már biztosan zárva lesz, de hogy döntött a hipermarket?

Klímablog

Veszélyben a nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig

Veszélyben a nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig 

Nem elegendőek a jelenlegi, fokozatos változtatások.

Gazdaság

Mi lesz a vállalkozások növekedésének kulcsa 2024-ben?

Mi lesz a vállalkozások növekedésének kulcsa 2024-ben? 

Az év vége nem csak a lecsendesedés, de a számvetés és tervezés időszaka is, ez pedig különösen igaz az üzleti életben.

Társadalom

Lerántotta a leplet a Google: idén erre kerestek rá a neten a magyarok

Lerántotta a leplet a Google: idén erre kerestek rá a neten a magyarok 

A vállalat idén ismét közzétette a leggyakoribb keresések listáit, bemutatva, hogy mely témakörök érdekelték 2023-ban leginkább a felhasználókat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo