Nyolc tipp, hogy ne a kukában végezze a szórólap

Sok cég évi több százezer forintot elkölt szórólapozásra, de semmi eredménye sincs. Akármilyen ütős is benne az ajánlat, vevő szinte egy sem, a legtöbb szórólap ráadásul olvasás nélkül végzi a kukában. Azonban létezik 8 nagyon ügyes trükk, amivel egy szórólap kitűnhet a tömegből, amit garantáltan elolvasnak az emberek, és végre vevőket, jól fizető vevőket is szállít – hívta fel a figyelmet szakértőnk, Kocsis Zoltán.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

  1. Átlátható a szórólap!
Az emberek átlag 3–5 másodpercig néznek egy hirdetést, szórólapot. Ha ennyi idő alatt nem találnak számukra semmi fontosat, már dobják is a szemétbe.

Éppen ezért célszerű különböző meggyőző elemeket használni:

  • Figyelemfelkeltő képet;
  • Problémacentrikus vagy egy konkrét előnyt bemutató címsort;
  • Cselekvésre, vásárlásra buzdító mondatokat;
  • Figyelemfelkeltő tipográfiát
Kép: Pixabay
  1. Ellenállhatatlan ajánlat!
Egy terméket, szolgáltatást magában nem érdemes hirdetni, csakis egy ellenállhatatlan ajánlat keretén belül. De mi a különbség a kettő között?

Kínálat: Hajvágást vállalunk

Ellenállhatatlan ajánlat:

„Problémás, vékonyszálú, töredező női hajak specialistája várja Önt légkondicionált szalonunkban.”
Ehhez az ellenállhatatlan ajánlathoz pedig egy nagyon ütős képet válasszunk!

Kínálat: Kézi autómosó

Szerzőnkről:
Több mint 30 éve foglalkozik nyomdai grafikai kivitelezéssel. Pályafutása során több mint 1200 cégnek volt segítségére, arculati elemeiknek megalkotásával. Legnagyobb szakmai elismerését 2013-ban kapta, amikor Ferenc pápa megválasztása alkalmából a Köztársasági elnök az általa tervezett, bőrkötéses Szent Pál levelei könyvet adta át ajándékul a katolikus egyházfőnek. Grafikusként hiszi, hogy a jó grafikai kivitelezésnek üzletteremtő ereje van. Elhivatott, hogy a hazai kkv-k eljussanak arra a szintre, amikor a brandjüknek megfelelő arculatot építhetnek fel. Vevőszerző szóróanyagokat, katalógusokat alkothassanak.
Ellenállhatatlan ajánlat:
„Kézi autómosó tisztasággaranciával”
  1. Szórólap a borítékban!
Egy borítékot (főleg, ha van rajta egy kíváncsiságot gerjesztő címsor), 80 százalékkal többen néznek meg, olvasnak el, aztán pedig nyitnak ki, mint egy sima szórólapot.
  1. Célcsoport a szórólapon!
Fontos részük a jól működő szórólapoknak a célközönség pontos meghatározása:
„Egy csodálatos hétvége azoknak, akik nemcsak kényelmes hotel szobánkat, de Eger ezeregy szépségét is felfedeznék…”
  1. Problémamegoldás!
„Jelenlegi konyhád túlzsúfolt? Minden csak elkeveredik benne? Ráadásul nem is érzed jól magad a konyhádban? Ez a praktikus szett egy életre elfelejteti veled ezeket a gondokat… Bár az aktív pihenés híve, de nyaralása alatt nem szívesen járná térdig a lábát?”
  1. Megoldás a problémára!
„Egyedi készítésű konyhabútoraink mellé előzetes 3D-s terveket készítünk, hogy új konyhabútorod tökéletesen illeszkedjen otthonodba... 

Mi elvisszük Eger összes látványosságához egy kényelmes lovas kocsin…”
  1. Amatőr logóval a cég is amatőrnek látszik
    Sok cégvezető a költséghatékonyság jegyében olyasmin is spórol, amin nem kellene. Az egyik ilyen az arculat és logó megtervezése és elkészítése, márpedig ezen a területen drágán ráfizethetünk a spórolásra – figyelmeztet Kocsis Zoltán kreatív ügynökségi igazgató.
    Határidő!
„Kérje helyszíni felmérésünket május 1-ig, és a 3D-s grafikai terv 27 000 forintos árát teljes egészében elengedjük Önnek
! Jelentkezzen nem mindennapi egri nyaralására július 7-ig, és meglepjük egy üveg, 87-es Egri bikavérrel!”
  1. Instrukciók!
„Hívja a 666 6666-os telefonszámot minden munkanap reggel 8-tól este 5-ig, és kollégánk minden kérdésére választ ad!”
Ezek után, hogy fog kinézni a szórólap?
  • Figyelemfelkeltő szöveg
  • Figyelemfelkeltő nagy kép
  • Figyelemfelkető betűtipus
  • Ellenállhatatlan ajánlat
Szerző:

Kocsis Zoltán

Kreatív Ügynökségi igazgató

Idea Fontana Kft.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo