panaszkezelés

digitális csatornák, kkv, luxus, multi, negatív élmény, panaszkezelés, ügyfélelégedettség, ügyfélélmény

A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma

piacesprofit.hu

A kiemelkedő ügyfélélmény nyújtása korántsem csak a nagyvállalati szektor privilégiuma, sőt éppen ez az a terület, ahol akár egy mikrovállalkozás is sikeresen fel tudja venni a versenyt a legnagyobbakkal. A Develor International Zrt. tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb az érdeklődés a kkv-szektor részéről téma iránt.

Tovább olvasom »
házhozszállítás, panaszkezelés, ügyfélszolgálat, ünnepi szezon, vásárlók megtartása

Panaszkezelés: a vásárlók egyötöde soha nem tér vissza

piacesprofit.hu

A következő két-három hónap az ajándékok beszerzéséről, célba jutásáról és a várható reklamációkról fog szólni. A posta már októberben figyelmeztetett a karácsonyi ajándékok mielőbbi beszerzésére és feladására, hogy azok időben, az ünnepekre landoljanak a címzettnél. Mégis, a kereskedők számára a felkészülés okozza a legnagyobb gondot – persze csak a megnövekedett igények kiszolgálása után. Pedig az, hogy a kereskedők ne kerüljenek a vásárlók feketelistájára, egyszerűen megoldható, még a karácsonyi hajrában is – túlóra vagy plusz munkaerő nélkül.

Tovább olvasom »
panaszkezelés, ügyfélélmény, ügyfélszolgálat

A cég helyett a vásárlók sikerére kell koncentrálni

Timár Gigi

Az ügyfélszolgálat – és rajta keresztül az ügyfélélmény – ma fontosabb, mint valaha. Hiszen ha jó, bevételt hoz. Fejlesztését számos cég ezért prioritásként kezeli. Szervezeti és technológiai változtatásokat finanszíroz, de jó, ha a pénzbe nem kerülő megoldásokra és emellett az ügyfélszolgálatos kollégák elismerésére is odafigyel a vezetés.

Tovább olvasom »
fogyasztó, fogyasztóvédelem, panaszkezelés, reklamáció, reklamációs jegyzőköny, ügyfélkezelés

Komoly mankó a reklamációs jegyzőkönyvek felvételéhez

piacesprofit.hu

A fogyasztóvédelmi vizsgálatok során a kereskedelmi egységek, üzletek számára hagyományosan tipikus banánhéjnak számít a reklamációs jegyzőkönyvek kezelése: a fogyasztóvédelmi hatóság az előző évben az ügyben lefolytatott ellenőrzései során az esetek 48 százalékában talált szabálytalanságot. A fogyasztóvédelmi bírság akár egyetlen jegyzőkönyv kitöltési hibája miatt is elérheti a 100-200 ezer forintos összeget. Magyarországon elsőként egy startup, a Panaszkezelő.hu kínál átfogó, ingyenesen is elérhető támogatást a boltok számára e problémák megelőzésére.

Tovább olvasom »
adásvételi szerződés, általános szerződési feltételek, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem, elektronikus közigazgatás, európai bizottság, fogyasztóvédelem, online értékesítés, panaszkezelés, szerződés, ügyfélpanasz, webáruház, webshop

Fontos változás a netes kereskedőknek!

piacesprofit.hu

Február 15-től a gyakorlatban is elindult a fogyasztói panaszok hatékony, elektronikus kezelésére létrehozott online vitarendezési platform (OVR). Az Európai Bizottság által működtetett online platform a mindennapos üzleti gyakorlat szempontjából is hozott lényeges jogi változásokat”– tájékoztat Torsten Braner, a Taylor Wessing e|n|w|c ügyvédi iroda jogásza.

Tovább olvasom »