közösség

autó, jövő, közlekedés, közösség, megaváros, mobilitás

Még mindig nem akarunk kiszállni az autóból

piacesprofit.hu

Az ENSZ szerint 2050-ig a világ lakosságának 68%-a városokban él majd; a 10 millió főnél népesebb „megavárosok” száma ez idő alatt a mai 43-ról 51-re nő. Egy nemzetközi felmérés arra kereste a választ, milyen kihívásokkal kell szembenéznie a közlekedőknek ma és a jövőben.

Tovább olvasom »
felmérés, közösség, okosautó, önvezető

Az okosautó legnagyobb baja, hogy okos

PP/MTI

Mindössze a válaszadók negyede használna okosautót, vagyis önvezető autót – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) lakossági felhasználói szokásokat, vélekedéseket felmérő kutatásából. A felmérés szerint a magyar emberek legnagyobb baja az okosautóval alapvetően az, hogy okos.

Tovább olvasom »
hr, iroda, környezet, közösség, munkaerő, munkahely

Ezt minden HR-esnek tudni kell

piacesprofit.hu

Az irodai dolgozók számára kiemelt jelentőséggel bír a munkakörnyezet minősége. Olyan körülmények között dolgoznak, esznek, tárgyalnak, amely komfortos, barátságos és ergonomikus. Az ilyen munkahelyeken nemcsak a hangulat jobb, a termelékenység is magasabb.

Tovább olvasom »
élmény, felső tízezer, közösség, luxus márka

A luxus mellé különleges élmény is jár

piacesprofit.hu

A luxusmárkák is látják, a vásárlókat leginkább különleges élményekkel lehet magukhoz kötni. A luxus fogyasztónak viszont ebből is extra kell. A kiváltságos közönséghez való tartozást mutatta már az az alapvető marketing üzenet is, hogy ez vagy az a márka udvari beszállító – tehát annak vásárlói szinte olyanok, mint a király.

Tovább olvasom »
angyalbefektető, közösség, magyar cégek, magyar fejlesztés, miutcank, online kommunikáció, sharing economy

Kik laknak az utcádban?

Szeicz András

Ha mindenki rendet tart a saját háza táján, akkor mindenhol rend lesz – mondja Horváth Gáspár, aki az egyetem után kezdte el építeni a Miutcánk.hu-t. Az oldalon olyan lokális közösségek jöhetnek létre, amelyben az egymáshoz közel lakók segíthetik ki egymást egy létrával vagy egy fúróval éppen. Ez a sharing economy lényegében. A kérdés, hogy az alapvetően bizalmatlan magyar társadalomban mindez hogyan működik.

Tovább olvasom »
facebook, felhasználók, kibertámadás, közösség, közösségi platform, mark zuckerberg, online videó, profit

Zuckerberg: a közösség védelme fontosabb, mint a profit

piacesprofit.hu

“A közösségünk védelme fontosabb, mint a profitunk.” Ez nem valami naplementés képre írt bölcselet, hanem Mark Zuckerberg ismételte el többször, ráadásul tette mindezt a Facebook negyedéves tőzsdei jelentése kapcsán tartott tájékoztatón. Hagyományosan egy ilyen esemény a számokról szól. Felhasználók, bevételek, profit, és persze ebből is volt szép számmal.

Tovább olvasom »