Web2.0 cikkek


Mit nekünk Amazon! Magabiztos magyar webshopok

Mit nekünk Amazon! Magabiztos magyar webshopok 

A webshopok háromnegyede a választék bővítésével fejlesztené vállalkozását, és csak egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében - a tulajdonosok fele az Amazon megjelenésétől sem ijedne meg. Egy webáruház tipikus látogatója 5-25 ezer forintot költ vásárlásra alkalmanként, és nem bízik az online előrefizetésben, ugyanakkor az online piac fogyasztói bázisában még bőségesen van növekedési potenciál.
Egyre megbízhatóbbak a webshopok

Egyre megbízhatóbbak a webshopok 

Csak kevés helyen lehet bankkártyával fizetni, és az árukészlet sem naprakész mindenütt, de a webshopok többsége pontosan szállít, és fejleszti szolgáltatásait.
Se munka, se munkaerő

Se munka, se munkaerő 

Megjelent a Piac&Profit magazin márciusi száma, benne többek között részletes összeállítás a hazai foglalkoztatási helyzetről és elvándorlásról. Interjút készítettünk Vámosi-Nagy Szabolcs adószakértővel a hazai adópolitikáról. Olvashatnak praktikus tanácsokat a kkv-k közösségi oldalakon való megjelenéséről, valamint a cégautóval kapcsolatos finanszírozási és költségoptimalizálási lehetőségekről.
A WEB 2.0 használatának fortélyai

A WEB 2.0 használatának fortélyai 

Az internet és az online rendkívül testreszabott marketing lehetőségeket kínál a mikro, kis- és középvállalatok számára. Nem kellenek ugyanis milliók arra, hogy megmutassák magukat, portékáikat, szolgáltatásaikat akár országos kiterjedéssel is potenciális partnereik számára.
Digitális világ: A diktatúrák vége?

Digitális világ: A diktatúrák vége? 

Egyes vélemények szerint az internet megváltoztatja a demokráciát. Pedig attól, hogy ezen a fórumon bárkinek lehetősége van részt venni a közügyekben, még nem biztos, hogy akar is élni ezzel.
Merre megy a magyar informatika?

Merre megy a magyar informatika? 

Már csak 5 nap és kiderül, hogy a magyar gazdaság nagyágyúi milyen informatikai fejlesztés mellé teszik le a voksukat. A Web 2.0 Symposium: BarCamp Budapest konferencián nyilvánosan értékelik a start-up cégeknek meghirdetett versenyt. A Budapest Bank Startupversenyre több tucatnyi cég írt pályázatot, az előminősítés után a hat legjobb kerül a zsűri és a nyilvánosság elé. Emellett a konferencián az idén is számos újdonságot mutatnak be a web2 világából, és ahogy eddig is, a résztvevők szavazhatják meg a végleges programot.
Hiányzik a bloggereknek a hirdetés

Hiányzik a bloggereknek a hirdetés 

A közhiedelemmel ellentétben a magyar bloggerek egyáltalán nem reklámellenesek. 88 százalékuk szívesen jelentetne meg hirdetést, 50 százalékuk pedig már élt is a lehetőséggel - derül ki a Karmamedia AdBlog 2009 felméréséből.
Az új üzleti modell: beszólós-javaslós részvétel

Az új üzleti modell: beszólós-javaslós részvétel 

Don Tapscott és Anthony D. Williams Wikinomics: How Mass Collaboration Changes Everything című könyvükben azokat a vállalatokat vizsgálják, amelyek tömeges méretű együttműködés - peer production - segítségével és a nyílt forráskódú, szabadon továbbfejleszthető Web 2.0 technológiák használatával állítják elő terméküket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Hajmeresztő, mennyibe kerül a lakásépítés

Hajmeresztő, mennyibe kerül a lakásépítés 

Tovább emelkedett 2024-ben a megépített lakások fajlagos építési költsége.

Adózás

Zugboltot számolt fel a NAV

Zugboltot számolt fel a NAV  

Élelmiszerek és háztartási termékek mellett cigaretta is kapható volt a hevesi lakóházból kialakított zugboltban.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Ebből a kínai autómárkából 28 ezret adnak el havonta

Ebből a kínai autómárkából 28 ezret adnak el havonta  

A Xiaomi alapítója és vezérigazgatója arra számít, hogy cége elektromos jármű üzletága nyereségessé válik az év második felében.

Klímablog

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés 

A benzines és dízel autók összesítve még mindig népszerűbbek, de az érdeklődés maradt a tavalyi szinten.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo