Web2.0 cikkek


Mit nekünk Amazon! Magabiztos magyar webshopok

Mit nekünk Amazon! Magabiztos magyar webshopok 

A webshopok háromnegyede a választék bővítésével fejlesztené vállalkozását, és csak egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében - a tulajdonosok fele az Amazon megjelenésétől sem ijedne meg. Egy webáruház tipikus látogatója 5-25 ezer forintot költ vásárlásra alkalmanként, és nem bízik az online előrefizetésben, ugyanakkor az online piac fogyasztói bázisában még bőségesen van növekedési potenciál.
Egyre megbízhatóbbak a webshopok

Egyre megbízhatóbbak a webshopok 

Csak kevés helyen lehet bankkártyával fizetni, és az árukészlet sem naprakész mindenütt, de a webshopok többsége pontosan szállít, és fejleszti szolgáltatásait.
Se munka, se munkaerő

Se munka, se munkaerő 

Megjelent a Piac&Profit magazin márciusi száma, benne többek között részletes összeállítás a hazai foglalkoztatási helyzetről és elvándorlásról. Interjút készítettünk Vámosi-Nagy Szabolcs adószakértővel a hazai adópolitikáról. Olvashatnak praktikus tanácsokat a kkv-k közösségi oldalakon való megjelenéséről, valamint a cégautóval kapcsolatos finanszírozási és költségoptimalizálási lehetőségekről.
A WEB 2.0 használatának fortélyai

A WEB 2.0 használatának fortélyai 

Az internet és az online rendkívül testreszabott marketing lehetőségeket kínál a mikro, kis- és középvállalatok számára. Nem kellenek ugyanis milliók arra, hogy megmutassák magukat, portékáikat, szolgáltatásaikat akár országos kiterjedéssel is potenciális partnereik számára.
Digitális világ: A diktatúrák vége?

Digitális világ: A diktatúrák vége? 

Egyes vélemények szerint az internet megváltoztatja a demokráciát. Pedig attól, hogy ezen a fórumon bárkinek lehetősége van részt venni a közügyekben, még nem biztos, hogy akar is élni ezzel.
Merre megy a magyar informatika?

Merre megy a magyar informatika? 

Már csak 5 nap és kiderül, hogy a magyar gazdaság nagyágyúi milyen informatikai fejlesztés mellé teszik le a voksukat. A Web 2.0 Symposium: BarCamp Budapest konferencián nyilvánosan értékelik a start-up cégeknek meghirdetett versenyt. A Budapest Bank Startupversenyre több tucatnyi cég írt pályázatot, az előminősítés után a hat legjobb kerül a zsűri és a nyilvánosság elé. Emellett a konferencián az idén is számos újdonságot mutatnak be a web2 világából, és ahogy eddig is, a résztvevők szavazhatják meg a végleges programot.
Hiányzik a bloggereknek a hirdetés

Hiányzik a bloggereknek a hirdetés 

A közhiedelemmel ellentétben a magyar bloggerek egyáltalán nem reklámellenesek. 88 százalékuk szívesen jelentetne meg hirdetést, 50 százalékuk pedig már élt is a lehetőséggel - derül ki a Karmamedia AdBlog 2009 felméréséből.
Az új üzleti modell: beszólós-javaslós részvétel

Az új üzleti modell: beszólós-javaslós részvétel 

Don Tapscott és Anthony D. Williams Wikinomics: How Mass Collaboration Changes Everything című könyvükben azokat a vállalatokat vizsgálják, amelyek tömeges méretű együttműködés - peer production - segítségével és a nyílt forráskódú, szabadon továbbfejleszthető Web 2.0 technológiák használatával állítják elő terméküket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank

Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank 

Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben – meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.

Költségkímélés

Jelentősek a vállalkozók banki költségei, de van mód a csökkentésükre

Jelentősek a vállalkozók banki költségei, de van mód a csökkentésükre 

Számos vállalkozó szembesülhetett a májusi 31-i határidőre beadott beszámolóban a vállalkozása előző évi költségeivel.

Cégblog

Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank

Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank 

Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben – meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.

Infokom

Új korszak elé néznek a bankok

Új korszak elé néznek a bankok  

A mesterséges intelligencia gyökeres változásokat hoz a pénzügyi szolgáltatások, különösen a banki szektor működésében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo