A WEB 2.0 használatának fortélyai

Az internet és az online rendkívül testreszabott marketing lehetőségeket kínál a mikro, kis- és középvállalatok számára. Nem kellenek ugyanis milliók arra, hogy megmutassák magukat, portékáikat, szolgáltatásaikat akár országos kiterjedéssel is potenciális partnereik számára.

Hamarabb hazhozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nagyok sok-sok millió forintot tudnak betervezni reklám-, marketingköltésekre, de a kicsik nem tudják megfizetni a hirdetési, megjelenési felületek árait. Jelentősebb ismertséget, potenciális piacot viszont könnyedén, fillérekből tudnak szerezni, ha ismerik a web fortélyait.

Természetesen a minimum az, hogy rendelkezzünk szélessávú internet hozzáféréssel, ami által nemcsak részesei lehetünk a világunkat elöntő információáramlásnak, hanem haszonélvezője is.


Sokan nem használják ki az internet adta lehetőségeket

Az online-ban, internetben rejlő marketing-lehetőségeket szinte a kis- és középvállalatok testére szabták. Ha értő módon tudjuk használni az online-ban, internetben, közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, szinte semmi pénzből hihetetlen széles piacot nyithatunk magunknak. Egy pillantás alatt ismertté tehetjük termékeinket, szolgáltatásainkat, ötleteinkhez társakat találhatunk, kedvezményes üzleteket köthetünk. S nem kell hozzá más, csak a fortélyok ismerete.

A sikeres vállalatok nem kis mértékben annak is köszönhetik sikereiket, hogy fórumként használják a világhálót, s így olyan közösségi intelligenciára tesznek szert, amely más formában nem lenne elérhető.

Érdemes időt fordítani az új webes kommunikáció megértésére és használatára, s azon belül is a közösségi site-ok működési mechanizmusára, hogy általa egyszerre akár többszázezer kapcsolatot szerezve, azt üzleti előnyökre fordítsuk.

A Piac & Profit és a BKIK által közösen rendezett tréning, melynek címe: „Olcsó és gyors piacszerzés: WEB 2.0" várja a regisztrálókat. Január 26-án, csütörtökön lesz. Kedvezmény érvényes január 15-ig.

A tematika és regisztráció ide kattintva érhető el. 

 

Véleményvezér

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo