A WEB 2.0 használatának fortélyai

Az internet és az online rendkívül testreszabott marketing lehetőségeket kínál a mikro, kis- és középvállalatok számára. Nem kellenek ugyanis milliók arra, hogy megmutassák magukat, portékáikat, szolgáltatásaikat akár országos kiterjedéssel is potenciális partnereik számára.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nagyok sok-sok millió forintot tudnak betervezni reklám-, marketingköltésekre, de a kicsik nem tudják megfizetni a hirdetési, megjelenési felületek árait. Jelentősebb ismertséget, potenciális piacot viszont könnyedén, fillérekből tudnak szerezni, ha ismerik a web fortélyait.

Természetesen a minimum az, hogy rendelkezzünk szélessávú internet hozzáféréssel, ami által nemcsak részesei lehetünk a világunkat elöntő információáramlásnak, hanem haszonélvezője is.


Sokan nem használják ki az internet adta lehetőségeket

Az online-ban, internetben rejlő marketing-lehetőségeket szinte a kis- és középvállalatok testére szabták. Ha értő módon tudjuk használni az online-ban, internetben, közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, szinte semmi pénzből hihetetlen széles piacot nyithatunk magunknak. Egy pillantás alatt ismertté tehetjük termékeinket, szolgáltatásainkat, ötleteinkhez társakat találhatunk, kedvezményes üzleteket köthetünk. S nem kell hozzá más, csak a fortélyok ismerete.

A sikeres vállalatok nem kis mértékben annak is köszönhetik sikereiket, hogy fórumként használják a világhálót, s így olyan közösségi intelligenciára tesznek szert, amely más formában nem lenne elérhető.

Érdemes időt fordítani az új webes kommunikáció megértésére és használatára, s azon belül is a közösségi site-ok működési mechanizmusára, hogy általa egyszerre akár többszázezer kapcsolatot szerezve, azt üzleti előnyökre fordítsuk.

A Piac & Profit és a BKIK által közösen rendezett tréning, melynek címe: „Olcsó és gyors piacszerzés: WEB 2.0" várja a regisztrálókat. Január 26-án, csütörtökön lesz. Kedvezmény érvényes január 15-ig.

A tematika és regisztráció ide kattintva érhető el. 

 

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo