A WEB 2.0 használatának fortélyai

Az internet és az online rendkívül testreszabott marketing lehetőségeket kínál a mikro, kis- és középvállalatok számára. Nem kellenek ugyanis milliók arra, hogy megmutassák magukat, portékáikat, szolgáltatásaikat akár országos kiterjedéssel is potenciális partnereik számára.

A nagyok sok-sok millió forintot tudnak betervezni reklám-, marketingköltésekre, de a kicsik nem tudják megfizetni a hirdetési, megjelenési felületek árait. Jelentősebb ismertséget, potenciális piacot viszont könnyedén, fillérekből tudnak szerezni, ha ismerik a web fortélyait.

Természetesen a minimum az, hogy rendelkezzünk szélessávú internet hozzáféréssel, ami által nemcsak részesei lehetünk a világunkat elöntő információáramlásnak, hanem haszonélvezője is.


Sokan nem használják ki az internet adta lehetőségeket

Az online-ban, internetben rejlő marketing-lehetőségeket szinte a kis- és középvállalatok testére szabták. Ha értő módon tudjuk használni az online-ban, internetben, közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, szinte semmi pénzből hihetetlen széles piacot nyithatunk magunknak. Egy pillantás alatt ismertté tehetjük termékeinket, szolgáltatásainkat, ötleteinkhez társakat találhatunk, kedvezményes üzleteket köthetünk. S nem kell hozzá más, csak a fortélyok ismerete.

A sikeres vállalatok nem kis mértékben annak is köszönhetik sikereiket, hogy fórumként használják a világhálót, s így olyan közösségi intelligenciára tesznek szert, amely más formában nem lenne elérhető.

Érdemes időt fordítani az új webes kommunikáció megértésére és használatára, s azon belül is a közösségi site-ok működési mechanizmusára, hogy általa egyszerre akár többszázezer kapcsolatot szerezve, azt üzleti előnyökre fordítsuk.

A Piac & Profit és a BKIK által közösen rendezett tréning, melynek címe: „Olcsó és gyors piacszerzés: WEB 2.0" várja a regisztrálókat. Január 26-án, csütörtökön lesz. Kedvezmény érvényes január 15-ig.

A tematika és regisztráció ide kattintva érhető el. 

 

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo