Szövegírás cikkek


Képletek és logikák a hatékony szövegírás mögött

Képletek és logikák a hatékony szövegírás mögött 

Te ismered az Aidát? Nem az operára gondolunk, hanem az értékesítési szövegírás több mint százéves képletére, ami az ’50-es évek amerikai szappanoperáiból, a reklámszünetekből indult világhódító útjára. A Langmár Kommunikáció cikke bemutatja az emögött húzódó logikát és számos korszerűbb változatát is.
A szövegírás nem agysebészet

A szövegírás nem agysebészet 

Pazarold bátran a tudásod, mert megtérül! Szövegírás-tréningjein és tudásanyagaiban gyakran biztatja erre ügyfeleit a Langmár Kommunikáció csapata. Ebben a cikkben szabad a gazdát játszanak, és elárulnak párat a kedvenc marketinges fortélyaik közül.
Értékesítési szöveg hatékony lezárással

Értékesítési szöveg hatékony lezárással 

Az online értékesítési oldalakon elhelyezett szövegek tálalása létfontosságú ahhoz, hogy a látogatókból vevők válhassanak. De mire kell ügyelni ezeknél a szövegeknél? Szakértőnk rávilágít a legfontosabb tudnivalókra!
Tartalommarketing: honnan, mit és hogyan vehetünk át, hogy ne legyen jogsértő?

Tartalommarketing: honnan, mit és hogyan vehetünk át, hogy ne legyen jogsértő? 

Valamennyi vállalkozás életében az online tartalommarketing egyik fontos eleme a megfelelő mennyiségű és minőségű tartalom előállítása és online megjelentetése, amely hatékony eszköz a cég ismertségének növelésére. Sok esetben azonban időigényes feladat a megfelelő tartalom előállítása, ráadásul ötlet sincs mindig feltétlenül kéznél a megfelelő cikkek, blogbejegyzések elkészítéséhez. Magától értetődőnek tűnik ezt a kérdést úgy megoldani, hogy a cégek külföldi blogokból, honlapokról emelnek át cikkeket, bejegyzéseket, és azokat magyarra fordítva közzéteszik saját honlapjukon, blogukon. Másik kézenfekvő megoldásnak az tűnik, ha csak egy-egy mondatot, bekezdést emelnek át más cikkből, máshol megjelent kutatások eredményeit ismertetik. A tartalom színesebbé tételéhez vonzó lehetőséget jelent máshol közölt táblázatok, infografikák átvétele is. Az ilyen tartalomgenerálás azonban szerzői jogsértő is lehet, és súlyos jogkövetkezményeket vonhat maga után – mutatott rá dr. Horváth Katalin, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda szerzői joggal foglalkozó partner ügyvédje.
5 tipp az ellenállhatatlanul kattintásvonzó címadáshoz

5 tipp az ellenállhatatlanul kattintásvonzó címadáshoz 

Bármilyen gyorsan változik is a marketing, a jó címsor még mindig mindennél többet ér. A négy alapszabály mellett öt szakértői tippel segítünk, hogy ne menjen kárba mindaz, amit a cím után ír.
Ajándék vagy áru? Az üzleti kommunikáció dilemmája

Ajándék vagy áru? Az üzleti kommunikáció dilemmája 

„Te jó ég! Ha ilyen értékes nála az a tudás, amit ingyen ad – hát akkor milyen lehet az, amiért még fizetni is kell?!” Ezt a hatást kell Önnek is elérnie a célközönségénél az online üzleti kommunikáció egyik alapelve, az „adok, hogy adj” szabálya alapján.
A legjobb „Rólunk” oldalak piszkos trükkjei

A legjobb „Rólunk” oldalak piszkos trükkjei 

A céges weboldal elmaradhatatlan „Rólunk” menüpontjában olyan lehetőségek rejlenek, amiket sokan azért hagynak kihasználatlanul, mert túlságosan szó szerint értelmezik a címszót, és nem tudnak ellenállni a személyes hiúságunknak hízelgő csábításnak.
Az értékesítési szövegírás 5 kérdése - és a válaszok

Az értékesítési szövegírás 5 kérdése - és a válaszok 

Ihlet és alkotói válság – a profi értékesítési szövegírók által ritkán használt szavak, mert ők, ha kell, akár gombnyomásra is kötelesek olyan szöveget írni, ami elad. Szakértők segít, hogy önnek is menjen!
Az azonnali kielégülés sem elég gyors

Az azonnali kielégülés sem elég gyors 

Használja szakértőnk stílustippjeit ahhoz, hogy az Ön értékesítési szövegei, Facebook-posztjai és promólevelei messziről kiemelkedjenek a „futottak még” kategóriából! Nélkülözhetetlenek a sokkal közvetlenebb és gyorsabb online üzleti kommunikációhoz. Az értékesítési szövegnek, ha hatni akar, figyelembe kell vennie: az azonnali kielégülés sem elég gyors manapság.
Hogyan készítsünk olyan tartalmat, ami tényleg hajtja az értékesítést?

Hogyan készítsünk olyan tartalmat, ami tényleg hajtja az értékesítést? 

A tartalommarketing mostanra az egyik legnépszerűbb marketing eszközzé vált, a vállalatok szívesen fektetnek bele energiát és pénzt is. De a fő kérdés persze itt is az, hogy mibe érdemes pontosan fektetni ahhoz, hogy valódi eredményeket érjünk el. Segítünk néhány tippel, hogy induljunk el a helyes úton.

A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat 

Mi a különbség a jellemzők és az előnyök között? És az miért fontos, hogy az áru jellemzőit lefordítsuk az előnyök, illetve a személyes haszon nyelvére, ha a célközönségünkhöz beszélünk? Szakértőnk elmondja!

Hét főbűn, amit egy céges bloggal elkövethetünk 

A blogolás olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá, de jól játszani azért nem mindenki tud. A céges blogra ez kétszeresen is igaz, ezért összeszedtük azt a hét főbűnt, amellyel többéves munkát tehetünk tönkre egy szempillantás alatt.

Mi hatja meg egy cég beszerzési osztályát? 

Minden szövegíró tudja, hogy cégekkel másképp kell kommunikálni, mint az egyedi vásárlókkal. Máshogy, de hogyan? Szakértőnk segít!

Hogyan írjunk jobban? 

Jó értékesítési szöveget írni szinte művészet, de ne ijedjünk meg tőle! Emögött is vannak szabályok, amelyeket el lehet sajátítani. Az agyunk egyedi módon működik: kérdés, milyen szabályokat kell tudnunk ahhoz, hogy úgy írjunk, hogy az agy a lehető legjobban megértse azt? A választ Steven Pinker, a Harvard Egyetem kognitív tudósa és nyelvésze adta meg.

A jobb olcsóbb is! Kisokos AdWords hirdetéshez  

Az AdWords hirdetés vonzó és olcsó lehetőséget jelent a kisvállalkozások számára. Persze csak akkor, ha jól csináljuk! A Piac&Profit KKV-Akadémiáján szakértők segítettek, hogyan írjunk hatékony hirdetést a Google rendszerébe.

A nagyszerű tartalommarketing egyszerű titka 

A tartalommarketing nem az online marketing egy része, hanem egy más gondolkodásmód. A marketingben elmondod, hogy rocksztár vagy, a tartalommarketing esetében viszont bizonyítjuk is! Hogy mit is jelent ez a most nagyon divatos irányzat, arról szakértők beszéltek a Piac&Profit KKV-Akadémiáján.

Hogy lendüljünk át a holtponton? 

Az ember hajlamos bizonyos feladatokat a végtelenségig halogatni. Egyeseket azért, mert unalmasak. Másokat viszont azért, mert ihlet kéne hozzájuk és az az istennek sem akar jönni... Szakértőnk segít, hogy lendüljünk át, ha semmi nem jut eszünkbe.

Fel kell készülni a gyorsolvasókra 

Ha sorra kellene vennünk azokat a dolgokat, amelyek megváltoztak az életünkben az internet megjelenése óta, elég nehéz dolgunk lenne. Épp ezért erre most nem is vállalkozunk, csupán egyet emelünk ki, mely az üzleti életben nagyon fontos szerepet kap: a megváltozott olvasási szokásokat. Szakértőnk segít, hogy mit kezdjünk vele!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Gazdaság

Mégis mi történik az ingatlanpiacon?

Mégis mi történik az ingatlanpiacon? 

Az elmúlt hónapokban ellentmondásos hírek jelentek meg a hazai ingatlanpiac aktuális állapotáról.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo