Szolgáltatóváltás cikkek


Internetszolgáltatót könnyedén vált a magyar

Internetszolgáltatót könnyedén vált a magyar 

A hűségidő lejártával főként az internetes szolgáltatáscsomag váltására nyitottak a hazai ügyfelek – derül ki a Telenet.hu-n végzett felmérésből. A mintegy 7 ezer válaszból az is kiolvasható, hogy az átlagos ügyfél ragaszkodik valamelyik ismertebb szolgáltatóhoz, 72 százalékuk számára fontos a kiválasztott szolgáltató ismertsége.
Harmadával olcsóbban is vehetnék a földgázt a cégek

Harmadával olcsóbban is vehetnék a földgázt a cégek 

Bár a vállalati fogyasztók már 6-8 éve a szabadpiacon is beszerezhetik a működésükhöz szükséges villamosenergia- és földgázmennyiséget, a kis- és középvállalatok 72 százaléka még sosem kért be árajánlatot energiakereskedőtől annak érdekében, hogy csökkentse közüzemi számláit – derül ki a Tarifa24 felméréséből.
Ha olcsóbb, akkor váltanak bankszámlát a cégek

Ha olcsóbb, akkor váltanak bankszámlát a cégek 

A vállalkozók körében végzett kutatás szerint a szolgáltatások költségének alakulása, valamint a személyes kapcsolatok megléte, a bank hírneve, megítélése és a hitelezési feltételek alakulása a legfontosabb szempontok a vállalkozásoknak a bankválasztás során – hívták fel a figyelmet az OTP Business szakértői.
Csendes kampányban is százával váltanak az autósok

Csendes kampányban is százával váltanak az autósok 

Csendesen indult a kgfb-kampány, holott százak kötöttek új szerződést már az első napon. A szakértők szerint nem is kell kapkodni, érdemes mindenkinek megvárnia a saját biztosítója által kalkulált jövő évi index-díjat.
Ráfizetünk a kötelezőre

Ráfizetünk a kötelezőre 

A ma hajnalban közzétett tarifák alapján újabb díjemeléssel kell számolnia a mintegy 2 millió, még év végi évfordulós autósnak. Akik közülük sokallják az előzetesen 10-15 százalékosra becsült díjemelést, november 30-ig nézhetnek maguknak másik biztosítót, de a jelenlegi díjuknál olcsóbbra ott sem igen számíthatnak – áll a Biztosítás.HU alkuszi portál elemzésében.
Egymásra licitálnak a kereskedők a kkv-k kegyeiért

Egymásra licitálnak a kereskedők a kkv-k kegyeiért 

Igazi versenyhelyzet alakult ki az elmúlt években a vállalati ügyfelekért az energiapiacon, a kereskedők újabb, és újabb ajánlatokkal bombázzák a kkv-kat. De hogyan profitálhat ebből egy vállalkozás? Erről kérdeztük dr. Uzonyi Zoltánt, a Magyar Energiakereskedők Szövetségének elnökét.
A neten spórolhatnának a cégek

A neten spórolhatnának a cégek 

A megfelelő, a cég igényeire szabott internetcsomagok kiválasztásával a hazai vállalkozások jelentős összeget tudnának megspórolni. A szolgáltatás aktualizálásával, kombinált csomagok használatával, illetve a megfelelő, olcsóbb technológiára való átállással a cégek átlagosan akár évi 50-100 ezer forintot is megspórolhatnának, de egyes esetekben akár ennek többszörösét is.
Most spórolhatnának a cégek

Most spórolhatnának a cégek 

Sok kis- és középvállalkozás még most sem foglalkozik kellőképpen energiabeszerzésével, pedig a kereskedőváltást érdemes megfontolni, mert jelentős megtakarítás érhető el a piaci verseny élénkülésének köszönhetően.
Öt hiba, amit szolgáltatóváltásnál egy kkv elkövethet

Öt hiba, amit szolgáltatóváltásnál egy kkv elkövethet 

Egyre több kkv él a szolgáltatóváltás előnyeivel az energiapiacon, sokan azonban olyan hibákat vétenek a folyamat során, ami miatt kénytelenek visszalépni a váltástól. Az energiadiszkont.hu összegyűjtötte a leggyakoribb hibákat, amelyeket egy kkv elkövethet.
Komoly pénzt spórolhat a cég, ha most lép

Komoly pénzt spórolhat a cég, ha most lép 

Az árambeszerzésüket rendszeresen megversenyeztető vállalkozások is 3-5 százalékot faraghatnak jövőre a költségeiken. A jelenlegi kedvező árak mentén érdemes akár már 2015-re is szerződést kötni a villamos energiára.

Versengenek a vállalatok kegyeiért a szolgáltatók 

Egyre élesebb a verseny a kis- és középvállalatok kegyeiért versenyző energiaszolgáltatók között, mivel egyre több cég ébred rá, hogy jelentős megtakarítást érhet el, ha a szabadpiacon versenyezteti az energiaszolgáltatókat. A vállalatok ezért az árak csökkentése mellett egyéb szolgáltatásokkal is bombázzák a vállalatokat.

Nem spórolnak a cégek ott sem, ahol lehetne 

Csak a kis- és középvállalkozások negyede élt az áramszolgáltató váltás lehetőségével az elmúlt tíz évben. Az okok között a tájékozatlanság, az időhiány és a bizalom hiánya is jelen van, pedig amelyik vállalkozás körültekintően vált, legalább 10, de akár 30 százalékkal kevesebbet fizet majd.

Gyorsan tanulnak a magyar vállalkozók 

Három-öt százalékos megtakarítást hoz idén átlagosan a villanyszámlán a szolgáltatóváltás az ALTEO belső felmérése szerint - Egyre több kis- és közepes cég versenyezteti a különböző energiakereskedőket

Budpestre költözteti szolgáltató-központját a Nokia 

Bécsből Budapestre helyezi át kelet-európai regionális központját a Nokia - erősítette meg a vállalat szóvivője az erről szóló sajtóértesüléseket a Die Presse című osztrák lapnak.

15 százalékkal is olcsóbb lehet az áram 

Néhány forint spórolásért nem éri meg feláldozni az áramszolgáltatóval kialakult jó kapcsolatot, de előfordulhat, hogy a szolgáltatóváltás jelentős évi megtakarítást eredményez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Karácsony, feketeleves nélkül – interjú

Karácsony, feketeleves nélkül – interjú 

Egyre ijesztőbb hírek jönnek az online, telefonos pénzügyi bűncselekmények, lopások és csalások terjedéséről, lényegében bárki potenciális áldozat lehet.

Költségkímélés

Valami elindult: országosan csökkenek a bérleti díjak

Valami elindult: országosan csökkenek a bérleti díjak 

Az országos albérletpiacon novemberben is csökkent az átlagos lakbér havi összevetésben, mégpedig 0,6 százalékkal.

Jogi kisokos

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból  

A vásárlásainkat tudatosan és körültekintően végezzük, miközben tisztában vagyunk fogyasztói jogainkkal is.

Klímablog

Teslára hajtanak a hazai cégek az e-autó pályázaton

Teslára hajtanak a hazai cégek az e-autó pályázaton 

A Tesla érte el elsőként a félezres igényelt darabszámot a 30 milliárd forintos keretösszegű vállalati e-autó pályázaton.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo