Pitch cikkek


Mindig kell egy jó sztori

Mindig kell egy jó sztori 

A sikeres pitch, vagyis villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel tudjuk kelteni. Erre a 4 kritikus részletre mindenképpen érdemes odafigyelni a bemutatkozás során.
Az üzleti villámrandi titkai

Az üzleti villámrandi titkai 

Megvan a nagy ötlet, vagy akár már a dinamikusan növekvő vállalkozás. Időpontot is kaptál álmaid befektetőjéhez, vagy épp egy startup-versenyre készülsz. Mit mondj el? Mit ne? Mindezt hogyan? Csaba László Zoltán, a Budapesti Metropolitan Egyetem stratégiai igazgatója a SZTAK blogon osztja meg a jó pitch receptjét.
Top 3 analitikai eszköz a Google Analytics mellé

Top 3 analitikai eszköz a Google Analytics mellé 

Nemcsak a Google Analytics-t érdemes használni az adatelemzéshez, mivel a Google ingyenes eszköze ráadásul (főleg a “gyári” beállítások használatával) nem mutat meg minden hasznos adatot – írja a Pitch.
10 értékesítésgyilkos szokás

10 értékesítésgyilkos szokás 

Ha nem pörög az üzlet, hajlamosak vagyunk mindent okolni a vevőktől a gazdaság állapotán át az időjárásig. Pedig sokszor magunk vagyunk a saját legnagyobb ellenségünk. Jobb szembenézni vele, hogy le tudjunk számolni az értékesítés gyilkos szokásokkal.
Szakértői tippek a sikeresebb értékesítéshez

Szakértői tippek a sikeresebb értékesítéshez 

Az értékesítés nem könnyű pálya, aki hosszú évek óta ezen a területen dolgozik, ha őszinték vagyunk, akár már több ezer visszautasításon túl van. Lehet, hogy úgy érezzük, sínen van az üzlet, minden feltétel klappol, de végül mégsem a mi ajánlatunk lesz a befutó. Van 7 tippünk, hogy idén máshogy legyen!
6 tipp a sikeres értékesítési beszédhez

6 tipp a sikeres értékesítési beszédhez 

Az értékesítési „pitch” sem a régi már. Abban az értelemben legalábbis semmiképpen, hogy egyáltalán nem arról van szó, hogy odadobunk valamit a reménybeli ügyfélnek, aztán „vagy eszi, vagy nem”. Manapság az értékesítési szövegek sokkal inkább beszélgetések. Meg kell hallgatunk az ügyfelet, valódi kérdéseket kell feltennünk és az igazi problémáira megoldást kínálnunk.
Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun

Értékesítés: 9 tipp, hogy bejussunk a kapun 

A vállalkozók egyik legnagyobb kihívása az új ügyfelek folyamatos toborzása. A legtöbbször csak pár másodpercünk van arra, hogy megnyerjünk valakit. A jobb eredmények eléréséhez mutatunk néhány tippet.
Az uber autóban vár a befektető

Az uber autóban vár a befektető 

7 perce van a vállalkozó kedvű hazai startupoknak, hogy meggyőzzenek egy befektetőt egy uber autó hátsó ülésén.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo